Ei bine vacanta la Rio s-a terminat repede,dar eram nerabdatoare sa ajung acasa sa pot vorbi cu Chuck,care are sa imi dea multe explicatii.
-Mama,am ajuns!
-Buna,scumpo!Cum a fost vacanta in Brazilia?
-Genial,m-am distrat de minune!
Servitorii mi-au dus toate bagajele si cumparaturile in camera si dupa le-am aranjat in dressing.
Citeam noua editie din revista Vouge cand am auzit ca cineva batea la usa.Intra Chuck cu o privire fermecatoare.
-Buna,Blair!As vrea sa vorbin,daca esti pregatita.
-Te ascult!Si sa nu dureze prea mult.
-Stiu ca am grasit atunci cand m-am culcat cu Chloe,dar nu stiu cum s-a intamplat.Esti cea mai importanta persoana din viata mea si cel mai mult imi doresc sa fiu toata viata alaturi de mine,nu ma vad fara tine dimineata ,in patul meu.
-Chuck,m-ai ranit,cum ai putut sa ma inseli,cu cea mai buna prietena a mea?
-A venit la mine si era distrusa,Maya si bunicul ei au avut o aventura.Cand vorbeam cu ea m-a sarutat si eram putin baut asa ca am sarutat-o si eu.Asa a inceput totul.
-Oricum nu o voi mai venea vreodata,asta e partea cea mai buna.
-Blair,te iubesc foarte mult!Esti cea mai speciala si frumoasa fata pe care o cunosc.
-Chuck,nu scoti nimic de la mine cu vorbe romantice.
Nu puteam sa recunosc,dar simteam fluturasi in stomas.
-Si,cum a fost vacanta ta la Rio?
-Minunata,m-am distrat de minune.Petrecerile au fost extraordinare.
-Ma bucur sa aud asta.Mi-ar fi placut sa fiu alaturi de tine.
El mi-a pus mana pe picior si mi-a zambit fermecator.
-Ce zici de o plimbare.
Nu am stat pe ganduri si am raspuns hotarata.
-Ok!
Am mers in dressing m-am machiat repede,m-am imbracat cu o pereche de pantaloni negri,o bluza albastra scurta si o pereche de UGG-uri.Afara era frig asa ca mi-am luat un palton galben si poseta potrocalie Chanel.
Am alergat pana jos unde Chuck ma astepta nerabdator.
Ne-am plimbat prin Center Park.Chuck vorbea incontinu,iar eu tot dadeam din cap.
Stiam ca el ma iubeste,si intelesesem ca a fost o greseala,dar eu chiar imi doream sa ma impac cu el?
Ne-am asezat pe a banca si ma uitam atenta in ochii lui fermecatori.
El a pus mana peste a mea si m-a mangaiat usor pe obraz.
-Te iubesc,Blair!
Am deschis gura sa ii spun ca il iubesc dar nu am putut.El si-a apropiat buzele de ale mele si m-a sarutat lung si pasional.
-Si eu te iubesc,Chuck!
YOU ARE READING
Love,Frenemies and Others
Teen FictionBine ai venit in New York,mai exact in jurnalul meu.Iti prezint lumea mea,unde cei bogati incearca sa faca fata relatiilor amoroase,mereu dramatice si totodata trebuie sa tina pasul cu noile trend-uri.Eu,Blair Evans impreuna cu prietenele mele Seren...