Matematik Yazılısııı

227 11 3
                                    

SEDANIN AĞZINDAN;

Yok böyle bi heyecan. Etrafta bi koşuşturmaca falan. Sınıftan dışarı bile çıkmıyoruz. Ne mi oluyo? Matematik yazılısı. Heyecan, adrenalin tavan. İnek öğrenci olma yolunda son sürat gidiyoruz. Birazdan möölemessek iyidir. 3 yıl oldu sınıfı ilk defa böyle görüyorum yalnız. Herkes oturmuş test çözüyo. Kıyamet ya bugün ya yarın o derece anormal bizde böyle çalışmak. İlk ders de hocadan yalvara yakara izin alıp ders çalışmaya başladık. Yok yok, kesin bize yemekhanede at eti falan yedirdiler onun için böyleyiz. Testleri falan da takır takır çözüyoz tabi. Zil çaldı elimiz ayağımız titriyo. Hayır yani böyle giderse ağzımız gözümüz kayacak ondan korkuyorum. Hoca geldi yazılı kağıtlarını dağıttı.

"hassıçtır!" iç sesimde bana katkıda bulunarak kağıda bakmaya başladık. Bu ne la? Sınıfa çevirdim kafamı Sinem ofluyor, Cansu isyanlarda, Şeyma uzaklara dalmış... Allahım biz ne günah işledik?En basit soruyu bile 4 defa çözdüm hepsnde ayrı sonuç.

Ulan matçı inşallah tam karını öpecekken dişinin önünde maydanoz kalır, inşallah misafirliğe gittiğinde çorabının başparmağı yırtık olur , Allah evine ataşlar salsın.. Çok ağır oldu lan. Bide yazılıda gelmiş çok kolay demiyo mu?Al kağıdı sok ağzına çiğnesin ama yutmasın ,yutarken boğazında kalsın. Kalkıp orta parmağını gösterip "Nahda" diyecen olmuyo. Yazılıda artık nıraktım soruları sıraya Nurellayı çiziyorum. 20 bilemedin 30. Anam beni evlatlıktan reddedecek, babam bana o 30 u taksit taksit yedirtecek. Sınav bitti, herkes wefat.

Pelin ; yavrucak hasta hasta çalışmış matematiğe sövdürerek eve gitti, Cansu ; kızın artık psikoloji yerlerde gitmişbi kenara gülüyo ,İbo nun zaten bünye alışık ( kendileri geçen yıl mattan 0.8 almış bir zat).Biz böyle Küçük Emrahın kızları modunda camın kenarına geçtik duruyoruz. Arka taraftan hasan "100 bekliyorum "demesin mi? Hepimiz döndük aynıa anda buna.

Tabio anda havaya zıplayıp hiyağğ diye bağırıp pikaçu olasım geldi. Vay bee.Ben burda 20lerin,30ların hayalini kurayım çocuk 100 desin. Nasıl bi duygu acaba mattan 100 almak?Seda yavrum kendine gel olmaz olamaz böyle bişey. Hasana delici bakışlarımızı gönderdikten sonra bizim Naci içeri girdi. Beni tuttu bi gülme. Sen git burnunu Marka kapısına sıkıştır.Sargıya almışlar bunun burnunu. Herkes kendini zor tutuyo gülmemek için.Hayır o burun nasıl o kapıya sıkıştı.Hoca oturdu masaya defteri falan imzalıyo.

Kapı çalınıp içer birdi girdi. Böyle gözlerim kamaşıyo , miğdem çıkacak nerdeyse. La noluyo diyecekken bi baktım Bünü içeri(arkadaşın isme bile gerek yok) girmiş. O arap gibi surat bembeyaz dişler ve benim gözlerimi çıkarma isteğim. Hayır yani ne bu havalar? Oğlan arkasına helyum pompası taktırmış sanki. Daha geçen gün bi tane mübarek zat gömdü buna kafayı. Hala bi havalar , hala bi havalar. Gidip oğlanı alnının ortasından öpesim geldi. Ohhhh kafasına sağlık.

Dersler sanki bugünün inadına hızlı hızlı geçti ve eve gitme zamanı.

Dışarı da yağmur yağıyor servisci hala yok. Heryerim ıslak.Bu gidişle sucuk diye alıp BİM in reyonuna koyacaklar. Tam eve yürüyerek gitmeyi düşünüyodum ki servis geldi.

Eve yaklaştıkça bende bir hüzünlenme.Acaba alıştıra alıştıra mı söylesem?Yok la söyleyim işte berbattı diye. Çıktım eve anam sormasın mı "Kuzum yazılın nasıldı?" Hiğğğğğ kadın bide hevesli hevesli sorunca benim kürekle vurulası ağzım "İyi" demesin mi? Sıçtı cafer bez getir.Yandım aney yandım.Kaydırma yaptım desem sınav klasikti, işlem hatası yaptım desem kadın diyecek "malamat kızım hepsindemi yaptın" diye.allahım bi mucize olsun ve ben yazılıdan yüksek alıyım. Sübhaneke dinimiz.Amin.

ARKADAŞLAR OYLAR BİRAZ ARTSAA??

Lise GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin