Ulan sınıf sınıf değil fuhuş yuvası. Kanka ayağına götürdüler birbirlerini. Bu iğrenç,pisli, vıck vıcık, ıyk çift Pelin ve Alp.
Bizim vıcık vıcık dediğimize bakmayın.Bizim Alp'in içinden çıkan Romeo'yu Pelin sağolsun tepikleyerek öldürdü. Bir de biz Cansuyla bunların arkasında oturuyoz, birazdan kusacaz üstlerine."Lan Seda napıyo bu goblin çocukları lan? Daha iki gün önce birbirlerine kanka diyolardı deliriciğim." dedi Cansu kulağıma fısıldayarak. Anca kulağıma fıslda zaten ibiş, Alp'in suratına söylemeye yemiyo. Çocuk badici. Boru değil. Iyyy bide bunlar kıkırdıyolar önümüzde , nireye kusuyum ben, nirelere gidem?
Hayır tahtada fizik, önümüzde kusmuk çift. Cansu'yu kolumla dürtükleyip, kusmuk çiftin muhabbetine kulak misafiri olmaya başlıyoruz. Yanlış anlamayın, gizlice dinlemiyoruz kulaklarımız dinliyor. Saygılıyız biz. Tabi. Vallaha ya. Kız Cansu çarpılacaz lan!
"Alppp! Böyle mi güzelim, Böyle mi güzelim?" Pelin'in lafı üzerine Cansuyla aynı anda birbirimize bakıp sözsüz iletişime geçiyoruz.
C:Yok aq. Kız beyin felci geçirmiş lan!
S:Kızın beyin hücreleri tecavüze uğramış ulann!
C:Olaya al atmamız lazım canısı.
Sözsüz iletişimi kesip, yeniden ortama dönüyoruz.
"Iıııı... şeyy...tatlı çiftler sizi, hanimiş, nerdeymiş tatlı çifler." Cansu 'nun kafaya bir tane yapıştırdım, yoksa bu böyle ilelebet devam ederdi ve biz felç.
"Saçmalıyo bu yine, transa bağladı siz onu boşverin." dedim ağzımı gere gere sırıtmaya başlayarak. Yav bildiğin bunların gözbebeklerinden kalp çıkıyo aq. Bu yeni nesil çok bozuldmuş anam yok yok, olmaz böyle. Bizim zamanımızda böyle değildi. Hey gidi kaşarlık günleri heyy!
Alp bize bonzainin kamu spotu haliymişiz gibi bakarken, Cansu salak salak sırıtıyor. Ben diyorum bunlara içip içip ayyaş gibi gelmeyin okula diye. Ben bunları çekmeye mecbur muyum hakim bey? Saçamalama zamanım gelince döndüm ortama.
"Ya siz böyle bi anda açılıp saçıldınız ya hani. 3 yıldır bizi mi uyutuyonuz lan? OLmaz, bunları bi masaya yatırmamz lazım, çıkışta kafeye gisiyoruz, itiraz yok!"dedim aceleyle. Bizde ki de göz yani, ayıracam lan bunları.*içimden badgirl gülüşü*
Alp tam ağzını açıp, bana sövecekken Fizikçinin kusmayla karışık öksürme sesiyle sınıfa döndük. Herkes bize bakıp mal mal sırıtıyor. Al işte bunlarda içip gelmiş.
"Gençler, kantini aradım. İki dakika içinde çay kahve geliyor. Yanına püskevit isteyen?" esprini yaptığını zanneden ama aslında kıçımın bile gülmeyeceği şeye sözlü point için gülmeye başladık.
Cansu "Hocam ben püskevit yemiyorum ya. Kalsın o. Zaten ben çay ve kahve de sevmem. Kakaolu süt olur mu acaba?" diyince bütün sınıf anırarak gülmeye başlıyoruz, yalan değil gerçekten anırıyoruz.
Mert "Arkadaşlar camları açın, Cansunun beyin oksijensiz kalmaktan error!"diye bağırınca yeniden gülmeye başladık. Bizim bu kusmuklar birbirlerine bakıp nazlı nazlı gülüyolar, gözlerimi devirecem yazık lan kıyamıyorum onlara da.
Pelin' i cimcikleyip kulağına yaklaştım.
"Kız! Sürtükleşme ,kırarım o bacaklarını yavşakella." Pelin içimden çıkan goblin'i görünce, başladı kaşlarını çatmaya. Şeytan diyor al cımbızı, yol o kaşları Alp'in bir taraflarına monte et. Ama ben demiyorum, şeytan diyor. İmanlı bir müminim ben. Evet, öyle işte. Anladınız siz.
"Ya siz kıskançlığınızdan yapıyosunuz bunları biliyorum, çekemiyosunuz bizi." diyince bende kayışlar koptu.
"Ne kıskançlığılan davaros?" dedim atarlanarak.
"Ya kes tamam, kırk yılda bir beni seven birini buldum, karışmayın ona da kamiller." diyip önüne döndü. Hayır basıcam suratının ortasına smaçı olmayacak.
Ben böyle atarlı atarlı takılırken zil çalmaya başladı. Sevmiyorum bu zili de, edim ben o kadar dombıra olsun diye, dinlemediler. Ben hariç herkesten derin bir 'oh' çekince - hocabile rahatladı yeminle - hocaya bön bön bakmaya başlıyorum. Başka sınıflarda bizi kötülüyomuş kaltak. Duydum. Tamam lan tamam. Gittim herkese sordum teker teker, rahatladınız mı?
Ben ve kıymetli totom, sıraya yapışmış bir biçimde oturmaya devam ediyoruz. Ya daha bir ders daha var. Hayır yani 500 ders daha koyun öldürün anasını satıyım. Bizde insanız. İn-sa-nız. Anlatabiliyo muyum? Kafama darbe alıncasövdürme işlemini kafama vuran şahsiyete doğru devam ettiriyorum.
"Ebenin ağzı Mert. Hayvanat yavaş vur lan."
"Kes be kes, gerizekalı okul bitti hala sığır gibioturuyon kalk hadi."
Ulan baktım herkes almış antasını kapının orda bana bakıyolar. Vayh vayh! Yaşlandık artık bu kezocanlar yiyip bitirdiler beni. Bende çantamı alıp kapıya doğru gitmeye başladım. Kafede artık nolur, nerelere kusarım orası bilinmez. Hayırlısı be gülüm!
*****
Arkadaşlar bölüm 2 ay gibi bir süre gecikti,öncelikle özür dileriz. Artık YGS öğrencisiyiz ve inanın zaman yok. Bu bölümde biraz değişiklik yaptık, olaylar diğer bölümlerde de devam edecek. Okumaya devam:)