eskiler

418 11 0
                                    

Kalbim heran bir carpintiya ruhum ise heran bir dalgalanmaya hazirdi.duslerimin ardi arkasi kesilmezdi.Gunun ilk isinlariyla birlikte uyanan kuslar kulagi oksayan seslerle civildasarak hemen hergun nasil kilise caninin cevresinde otmeye baslRlarsa bende hemen hergun ayni hulya seline kaptirir suruklenir giderdim.saatlerce dalgin dalgin otururdum,agladigim bile olurdu.Gerek gozyaslarim gerekse gunesin ufkumuza veda ettigi aksam saatleri yeni siirlerle cagrisim yapardi.

Ozaman coskunlugymun dogurdugu yigin yigin duygular tipki durmadanyerden biten bahar cicekleri gibi fiskirirdi,yasama tutkusu sevindirici ruhumu sim siki sarardi . ne zaman aklima o gelse ben munlaka kaptirirdim kendimi.

Ve bugunde elimi yanagina koyup ,gozlerimi disariya dikip hulya seline kaptirmistim kendimi

"Melegim?"
melegim kelimesi oyle guzel oturmustuki icime kalbimde hic sussun istemiyordum.Bu kelimeyi ilk soylediginde nasilda hosuma gitmisti.O gun ,o an hic bitsin istememistim hep aklimdaydi .Hep o anda kalmistim
"Tertemizsin dokunulmamis bir meleksin."
"mm melek ,cok hosmus"
"Hosunami gitti"
"evet"
"o zaman oyle soyleyeyim melegim."
bu kelimeler aklimda gidip geliyordu..Kocamin bana melegim demesi beni ilk gunlerimize goturmustu.Evet kocamdi.Cunku ben herseye ragmen askimin pesinden gitmistim.Tutuklu kaldigim bu adaama daha siki sarilarak bir yuva kurmustum.
Benden ses yoktu o gunleri dusunuyordum.taa ki yanima gelip boynuma kondurdugu minik buse kendime getirmisti.
"Melegim kac kez seslendim duymadin mi ?"
Boynuma konan minik buse o kirli simsiyah duzenli sakali,naneli seker kokan nefesi boynumda gezinirken kilitlenip kalmistim.
"aa askim dalmisim oyle birsey mi istemistin?"
"Evet"
"Soyle hemen vereyim"
"verecek misin hemen?"diyerek kurnaz bir gulumsemeyle gozlerime bakti.
"Tabiki sevgilim soyle sen ,su mu istedin?"
"Hayir senii...hahaha..."demesiyle mutfagi kahkahalara bogduk.
"Yaa askim cok pisliksin ama sen yaa!...Beni dinlemeden sozumu bitirir bitirmez kucaginda bulmustum kendimi,odamiza gitmistik.Yatagimiz simsicakti bakislari beni cildirtiyordu.Teni simsicak ,opusleri,dokunuslari...
«»
Yogun gecenin ardindan kocamin opuslwriyle actim gozlerimi yeni gune.
"azcikdaha uyumak istiyorum Burak"
"hadi kalk artik"

"Ama cok yorgunum "dedim esneyerek.
Simsicak elleriyle tenime dokunarak;
"Bak kalkmazsan bir dahaki sefere daha cok yorarim seni"
Gozlerimi acarak ona donmemle dudaklarinda buldum dudaklarimi.
"cok zalimsin ama sen tamam askim kalkiyorum."
Uyku sersemiyle zor attim kendimi yataktan.

Sallana sallana banyoya gidip elimi yuzumu yikayip odaya dondugumde camin onunde beni bekliyordu.uzerimi degistirirken beni izliyor herbir yerimi ince ince kesfediyor aklina kazircasina bakiyordu.Sonra birlikte mutfaga gittik kahvaltiya basladik

"seni bugun bi yere gotutecegim kahvaltidan sonra hazirlan."diyerek goz kirpti,sasirmistim.

"Nereye askim?"

"soylersem zaten surpriz olmazki "

"peki tamam o zamam hemem hazirlaniyorum"diyerek heyecanla masadan kalktim.Surprizi dusunerek odama dogru ilerlerken telefonum caldi.arayan dafniydi.

"efendim dafni"dedim

"tatlim nasilsin musaitsen sana gelmek istiyorum therasa seni cok ozlemis "

"canim bende onu cok ozledim ama simdi cikacagiz.Burak beni bir yere goturecekmis surprizmis"

"hadi canim cok merak ettim mutlaka haber ver"

"Tamam canim therasayi op benim icin"diyerek kapattik telefonu.

Dafni cok merakliydi ogrenene kadar dakijkada bir arardi mutlaka.o cok tatliydi ve kendi gibi tatli bir kizi vardi.

Ben dafni ile konusurken burak ise arabayi cikatmaya gitmisti.Hazirlanip asagi inmistim.ne kadarda guzel duruyordu arabanin icinde her gecen gun dahada asik oluyordum bu adama.Elleriyle nasilda nazikce tutugordu direksiyonu oyle.Nasilda icine cekiyordu sigaranin dumanini.Kufur etmesi bile hosuma gidiyordu adeta.Birsey vardi bu adamda beni ceken birsey!

"derin hadi askim naktin kaldin allah allah"

"Derin mi ?ne derini ya sensin derin uufff bana derin demenden nefret ediyorum geliyorum tamam."

"Bana sesini yukseltme derin!"

"bana sesini yukseltme derin."bu cumle beni daldigim hayallerden bian cikip gercege goturmustu.Nasil goturmezdi.Daha dun gibi hatirliyorum bu cumleyi.Kendimi cok baska hissetmistim . İlj telefon konusmamizdi.Sinirlendirmisti beni bagirmistim ona.iste o zaman kurmustu bu cumleyi.suan ise bu cumlelere o kadar hasrettim ki hayaliyle yasiyordum.peki tamam diyebilmistim.O gunlete donebilmek icin herseyimi verirdim;beni terk etmesine ragmen.

Evli olmamiza ragmdn beni birakip gitmisti.o dort duvar arasinda beni beynimle savasa ve yalnizligimla birakmisti.oysa benim aklimda hep hala"neden?"sorusu vardi."ya askim catladim meraktan"dedim sinir olmuscasina."

"derin insana surprizde yaptirmiyorsun ondan sonra burak okuz burak odun oluyor"

"tamam sevgilim"diyebilmistim akliydi cunku.

Yolda giderken arabada bir muzik acmistim.onu la duet yapmayi cok seviyordum en sevdigim sarkiyi acmistim ve bana eslik edecegini biliyordum.

...icimede siner tenine de

Bi gecirirsem seni ellerime

Pervane done done

İtaatkar bi kole

Neler geciyor aklimdan tovbe tovbe...

İki sokak ileriden sola donduk. Buraya neden geldigimizi hala anlamis degildim. Hava cok soguktu. Buz kristalleriyle kaplanmis koprunun alrindan gectik. Geniss bir alana geldik cok kslabalikti burasi

Ve iste hatirladim.

"Askim geldik iste. Hatirladin mi?"

"tabikide sevgilim"

"sana o gunu animsatmak ustedim ,mutlu olman icin."

"askim benim askim,askim askim seni cok sevuyorum "dedim ve buyuk bir sevincle sarildim. Burasi cok onemli bir yer benim icin.

Yillar once iddiaya girmistik. Tanistigimizin eylul ayinda ben o zaman ygs ye ha zirlaniyordum ve Balikesiri istiyordum Burakla olabilmek icin.İste bunun icin iddiaya girmistik.. Eger balikesiri kazanirsam o bu caddede herkesin icinde diz cokup 'seni seviyorum'diye bagiracakti..Ama ben kaybedersem istanbula gidecektim. Kazanamamistim ama yinede gitmistim. Tercihlerimin ilk aciklandigi gun onu aramistim.

Bu kez benu kucaguna alip donduruyordu.Ben en cokta kocamin beni sevmesini seviyordum.oturmustuk o gunki oturdugumuz yere eskileri animsiyorduk.

"Burak ben cok aciktim."diyerek kollarimi kocamin boynuna dolayarak o puruzsuz dudagina minik buse kondurdum.cildi yumusakti ve tras losyonu kokuyordu..Zira ben onun en cok ta bu kokusunu seviyordum. Zaten o ne kokarsa bende oyle kokuyordum ya. Bende ondan bir parca olmasini cok seviyordum-ki o hep bana bir oarca birakmisti.

"Tamam askim simdide yanagimdan op gidelim"

"ama sevgilim sakallarim batiyor."dedim gulumseyerek

"ha ha tamam taman"dedu cok guzel gunun ardindan acligimla bogusueken kendimi yiyecekler icinde bulmustum.

B

mesafedeki askHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin