LYDIA MARTIN'IN AĞZINDAN:
Şarkı dans edişimiz kadar güzeldi.Ona bu kadar yakın olmak beni o kadar mutlu ediyorduki.Dans ederken saçlarını okşadım.O kadar yumuşaktıki hele kokusu,tarif edilemezdi.Aklıma bundan önceki dans edişimiz gelmişti.O zamandan bu zamana herşey değişmişti.Önceden Stiles'ın değerini anlayamayacak kadar salaktım.Beni değersizmişim gibi hissettiren bir adamın peşinden koşmaktan bana delilercesine aşık olan adamı kendimden uzaklaştırmaya çalışmıştım.Bu hatayı yapmayacağıma dair kendime söz verdim.Artık o benimdi ve onu bırakacağımı hiç düşünmüyorum.Birbirimize sarılarak dans ederken Stiles:"Lydia bunun gerçekleşmesi için o kadar beklemiştimki.Hala bunun gerçek olduğuna inanamıyorum."dedi.Birden kendimi çok kötü hissettim.Stiles'a Jackson'ın bana hissettirdiği gibi hissettirmiştim.Sesim titreyerek:"Stiles sana bu şekilde hissettirdiğim için çok üzgünüm.Senin değerini geç anladığım için kendime çok kızıyorum ama seninleyken yaptığım her kötü şeyi unutuyorum.Seninleyken kendimi çok mutlu hissediyorum.Sanırım buna aşk deniyordu."dedim.Gülerek bana:"Bütün suçu kendine yükleme.Bende biraz cesur olup sana çıkma teklifi etseydim belki bu kadar geç kalmazdık. Ama olsun şuan yanımdasın ve tek istediğim bu."dedi.Onu öpmek için yüzümü onunkine yaklaştırırken yüksek bir sesle:"VAY VAY VAY!Cesur Stiles tüm engellere rağmen küçük aşkıyla birlikte olucak anlaşılan.Galiba kendimi tam olarak ifade edemedim."Malia bize doğru hızlı adımlarla yaklaşıyodu.Stiles'ı arkama alarak:"Bak orman kaçkını ne senden nede senin ailenden korkmuyorum anladın mı?Evet üzülmüş olabilirsin ama bu devirde işler böle yürümüyor.Git üzücü şarkılar dinle ya da kendine dondurma almayı dene.Bizide rahat bırak."dedim.Çok kızmıştı burnundan soluyordu bir adım daha atarak:"Hem sevgilimi benden aldın hemde beni küçük düşürdün.Benden korkmuyo olabilirsin ama korkmalısın.Daha neler yapabileceğimi görmedin.Sana gelince Stiles dediğimi yapmadığın için iki katını ödeyeceksin."dedikten sonra arkasını dönerek gitti.
STILES SITILINSKI'NIN AĞZINDAN:
Lydia'yı eviine bıraktıktan sonra eve gittim.Hala Malia'nın dedikleri aklımdaydı.Cidden endişe duyuyordum çünkü Malia'nın gerçekten Lydia'yı incitebileceğini düşünüyordum.Onu korumak için her şeyi yapcaktım karşımdaki kim olursa olsun.Hemen aklıma geçen baloda Peter'ın Lydia'yı az kalsın öldürüceği gelmişti.O zaman salak bir çocuk gibi beni daha tanımayan bir kıza aşıktım ve onunda bana karşı aynı hisleri hissetmesini diledim.Kendimi ona zorla aşık ettirmeye çalıştım.Aslında Malia beni olgunlaştırmştı ve tecrübe kazanmamı sağlamıştı.Hala ona yaptıklarım için çok üzgündüm ama malesef ilk aşklar unutulmuyor.Uyandığımda saat sabahın 7'siydi.Uyuya kalmıştım.Hızlıca hazırlandım ve okulun yoluna koyuldum.Vardığımda Lydia'nın arabasını gördüm.Direk okulun içine girdim ve gözlerim onu aradı.Tam dolabının önünde duruyordu.Kızıl saçlarını örmüştü.O kadar güzel görünüyordiki bazen acaba o gerçek mi diye düşündüğüm oluyordu.Ona hızlı adımlarla yürüdüm ve yanına vardığımda:"Hmm ekonomi kitapları ders koç'un.Zorlu bir ders olacağına benziyor."dedim.Bana o tatlı gülüşüyle gülümsedi ve:"Sen olduğun sürece zorlu olucağını sanmıyorum.édedi.Tanrım bu kız beni tatlılığıyla öldürecekti.Yüzünü ellerimin arasına aldım ve öptüm.Ardından zil çaldı.Kolumu omzuna atarak derse girdik.
LYDİA MARTIN'IN AĞIZINDAN:
Koç tahtadadersi alnatıyordu ve Stiles bana habire kağıt notlar fırlatıyordu.İçeriği genelde;"Bil bakalım Stiles'ın en sevdiği kişi kim?" ya da "Cennetten düşerken hiç canın yandı mı?" gibiydi.Aslında bunlar çok hoşuma gidiyordu ama hem dersi dinleyemiyordum ve arka çaprazımda Malia Hale oturuyordu.Hırlamasını duyabiliyordum ama umrumda değildi.Ardından kapı çaldı.Gelen annemdi.Kapının akasında biri daha vardı ama göremiyordum.Annem:"Koç izninizle bir duyuru yapabilir miyim?Arkadaşlar okulumuza yeni daha doğrusu eski bir öğrencimiz geldi.Kendisi okulumuzda oldukça bilinen biri.JACKSON İÇERİ GEL LÜTFEN"dedikten sonra düzgün düşünemiyordum.Şoka uğramıştım.O havalı ceketi ve güneş gözlükleriyle geri gelmişti.Neden şimdi NEDEN?Arkadan Malia:"Yakışıklı alarmı." diye bağırdı.Sınıf güldü.Stiles'la birbirimize bakıştık uzun bir süre.Onu unutmuştum ve sonsuza kadarda unutucağıma dair söz vermiştim.Peki neden oleyse onu gördüğümde azıcıkta olsa mutlu hissetmiştim?Tanrım neden stiles'la düzgün bir ilişki yaşıyamıyoruz?