LYDIA MARTIN'IN AGIZINDAN:
"Lydia gercek duygularindan kacma,onlari saklama yoksa hicbir zaman mutlu olamazsin."dedi Allison. Saskin bir ifadeyle: "Allison bu gercekten sen misin? Tabiiki degilsin nasil olasin? Ruya goruyorum degil mi? Seni cok ozledim Allison,sana ihtiyacim var.Cok zor durumdayim.Stiles'a dedigin gibi gercek duygularimi acikladim.Beni optugu zaman o kadar mutluydumki bir yanim kendime:"AH! Neden bunu daha once yapmadik?diyordu diger yanim ise: "Malia olanlari ogrenince napicaz?"diyordu.Napmaliyim Allison?Yardimina ihtiyacim var."dedim.Allison yaklasti,elimden tuttu ve: "Eger Stiles seni gercekten seviyorsa onundeki engel ne olursa olsun sonunda seni secicektir.Ve sunu bilmeni isterimki Stiles sana baktigi gibi kimseye bakmadi buna kendim sahidim.Lydia artik mutlu ol ve gulumse. Unutma birisi gulumsemene asik olabilir..."dedikten sonra arkasini donup gitmeye basladi. Arkasindan"Allison bekle...lutfen bir daha beni terk etme,LUTFENN..."diye bagiriyordum ama o yurumeye devam ediyordu.Tam arkasindan kosmaya baslamistim ama kendimi yatagimda bulmustum.Terler icinde ve nefesnefeseydim.Saate bakmak icin sagama dondum ama saati goremiyordum cunku Stiles onumdeydi ve beni izliyordu."Ruyanda Allison'i mi gordun?"diye sordu."Evet ama kabus desek daha dogru olurdu.Tekrar beni terk ediyordu ve yalniz kaliyordum"bunu derken sesim aglamakli cikiyordu.Stiles beni yanina cekti,yaganimdan optu ve sonra sarildi.Rahatlamistim.Tum gun bole durabilirdim ama okula gitmemiz gerekiyordu."Stiles bundan sonra ne olacak? Malia'ya anlaticak misin?"diye sordum.Yuzu asildi ve ic cekti:"Bilmiyorum Lydia.Dun gece cok guzeldi.Opusmeninde ilerisindeki seyleride yapmak istiyorum ama onumuzde engeller varken olmuyor.Bunun sonsuza dek surmesini istiyorum ama Malia'yi da uzmek istemiyorum." dedi.Cok hakliydi Malia bunu hak edicek hicbir sey yapmamisti."Neyse bunlari sonra konusuruz.Simdi okula gitmeliyiz yoksa gec kalicaz."dedim.Stiles ustunu degistirmek icin tuvalete gitti bende odamda hazirlaniyordum.Hazirlandiktan sonra arabasinda onu beklemeye basladim.Hemen arabaya bindik ve yola koyulduk.Yoldayken habire bana bakiyordu ve:"Yola baksan iyi olacak yoksa kaza yapicagiz."dedim.Gulumseyerek:"Yanimda bu kadar guzel bir sey varken yola bakmak cok zor."dedi.Birbirimize gulumsedik ve ellerimiz kenetlendi.Okula vamistik.Arabadan indigimde:"Okula ayri zamanlarda girelim." dedim.Kafasiyla onayladiktan sonra uzaklasmaya basladi.Stiles once girmisti bende 5 dakka sonra girdim.Ardindan Malia Stiles'i gorunce ona dogru kostu ve onu opmustu ve Stiles'da onu geri opmustu.Cok kiskanmistim.Onlari ayirmak istemistim ama yapamadim.Malia merakli bir yuz ifadesiyle:"Dun aksam nerdeydin?Sana ulasmaya calistim ama hicbir aramama yada mesajlarima cevap vermedin."dedi.Stiles gergin bir sesle:"Ahh... Scott'lardaydim. Ders calistik."dedi.Malia'ya soleyememisti.Beni gercekten sevseydi onundeki engelleri umursamazdi diye dusunurken onlari daha iyi duyabilmek icin dolabimin onune gittim.Ardindan Malia:"Neyse sana sey diyecektim.Liam bu aksam bir parti veriyor ve bizide cagirdi.Parti saat 9'da."dedi.Stiles ilk bana bakti sonra Malia'ya bakarak:"Seni evinin onunden saat 8'de alirim."dedikten sonra beraber uzaklastilar.Partiye birlikte gidiyorlardi.Icimden ciglik atmak geliyordu ama yapamadim.
STILES STILINSKI'NIN AGIZINDAN:
Okuldan eve parti icin hazirlanmak icin gelmistim.Lydia'yi okulda sabah haric hic gorememistim. Aramalarima cevap vermiyordu. Kizgindi cunku Malia'ya olanlari anlatmamistim.Yapamamistim.Yuzune ben hep Lydia'yi sevdim ve hep onu sevecegim diyememistim.Malia'ya da deger veriyordum.Sanirim partide soleyecektim. Simdiden Lydia'yi ozlemistim.Onu tekrar opmek o kadar cok istiyordum ki. Ama simdi partiye gitmeliydim.Sanirim Lydia'da gelicekti ama bana solememisti.Bircok sey dusunurken bir yandan da hazirlaniyordum.Arabami aldim ve Malia'lara dogru surmeye basladim.Kapisina vardigimda birden kapi acildi ve karsimda Malia duruyordu."Hadi daha ne duruyoruz.Gec kalicaz."diyerek arabaya bindi.Yolculugumuz kisa surdu cunku Liam'larin evi Malia'larinkine yakindi.Muzik sesleri disariya kadar geliyordu.Iceri girdigimizde ilk gordugum kisi Scott oldu.Beni gorunce bana dogru gelmeye basladi.Kolun omzuma atti ve"Hadi sise cevirme oynayacagiz Malia'yi da al ve yukari gel."dedi. Malia'yla birlikte yukari ciktik Liam'iin odasinda oynayacaklardi o yuzden Liam'in odasina girdik.Girdigimizde iceride Scoot,Kira,Liam,Mason ve Lydia vardi.Lydia gelmisti ve bana solememisti.Cok guzel gorunuyordu. Bakisirken ardindan Malia elimi tuttu ve sonra Lydia gozlerini cevirdi.Daire olusturmuslardi ve Mason"Bizde sizi bekliyorduk hadi oturun.Simdi kurallari anlatiyorum.Bu bildiginiz sise cevirmece oyunu degil bu biraz daha zevkli bir oyun.Sise hangi iki kisiyi gosteriyorsa o ikili opusucekler fakat suresi var 1 dakika.Kurallar anlasildiysa haydi baslayalim."dedi.Lydia'nin karsisinda oturuyordum ve oyundan hoslanmadigi yuzunden belligiydi.Cunku eger ikimiz cikarsak Malia'da gorucekti ve anlicagindan korkuyor gibiydi.Mason siseyi cevirmeye basladiginda ellerim titremeye baslamisti.Bende korkuyordum.Ilk cikan Kira ve Scott oldu. Onlar icin sorun yoktu cunku zaten iliskideydiler.1dakika gectikten sonra Mason"Sure doldu"diye seslendi ve Scott siseyi cevirdi.Ikinci cikan Lydia ve Liam oldu.Nedense cok garip hissettim.Liam'in Lydia'yi opmesini istemiyordum.Liam Lydia'yi optugunde ona yumruk atmak istedim ama yapamadim.Saatime bakarak saniyeleri sayiyordum ve 1 dakika doldugunda "Sure doldu."diye bagirdim.Biraz fazla bagirmis olmaliydim cunku Lydia korkudan yerinden sicramisti.Siseyi ben aldim ve cevirdim.Ve sise beni ve Lydia'yi gosteriyordu.Onu o kadar cok opmek istiyordumki duygularima karsi koyamadim.Ellerimle Lydia'nin yuzunu kavradim.Ona yaklastikca o da bana yaklasiyordu.Onu optugumde sanki zaman donmustu ve odada bizden baska kimse yoktu.Bunun hic bitmesini istemiyordum. Mason'in "Sure doldu." diyisini duyana kadar Malia'ninda bu odada oldugunu unutmustum ama hic bitmesini istemyordum. Lydia'nin dudaklarindan ayrilamadim o da ayrilmiyordu.Malia'nin yuksek bir sesle "Sure bitti Stiles!" diyisini duydum. Ama umrumda degildi cunku tek istedigim LYDIA'YDI.