STILE STILINSKI'NIN AĞIZINDAN:
Okuldan nefret ediyordum.Etrafımızda bunca olay olurken okula gitmemiz çok saçmaydı fakat babam gitmemi zorluyordu.Neyseki arkadaşlarım vardı.Gitmek için hazırlandım ve arabamın anahtarını alarak yola koyuldum.Scott'ı evinden almam gerekiyordu çünkü arabasını annesi almıştı.Evine vardığımda Scott'ı gördüm.Kaldırımda oturmuş beni bekliyordu.Beni görünce hemen arabaya atladı ve yola koyulduk.
SCOTT:Naber kanka? Matematik sınavına çalıştın mı?
BEN:Evet.Lydia'nın notlarından çalıştım ve hazır hissediyorum.Oh olamaz!
SCOTT:Ne oldu?
BEN:Lydia'ya notlarını geri vermeyi unuttum.
SCOTT:Bu hiç iyi olmadı umarım okulda karşılaşmazsınız.
BEN:Umarım.
Lydia Martin'in ağızından:
Stiles'ı gördüğüm an onu öldürüceğim.Bana notlarımı geri vereceğine söz vermişti.Güya Malia'yla birllikte çalışacaklardı.Çalıştıklarını hiç sanmıyorum.Stiles Malia'yla ilişkiye başladığından beri aklı havadaydı.Malia'yla çok iyi anlaşıyorlardı ve bu beni sinirlendiriyordu.Bu duyguyu tarif edemiyorum çünkü hiç böyle hissetmemiştim bir erkek için.Bazen kıskanıyor muyum diye kendime soruyorum ama bu kıskançlık değildi bu kabettiğin şeyin değerini anlamaktı.Bu kaybettiğim şey Stiles'ın bana olan aşkı mıydı yoksa aramızdaki arkadaşlık mıydı bilemiyorum.Kafamda bir sürü şey düşünürken bir anda Stiles'ı gördüm hemen kollundan tuttum ve:
BEN:Bana bir açıklamada bulunmayacak mısın?
STILES:Lydia gerçekten özür dilerim tamamen aklımdan çıkmış.İstersen öğretmenle konuşup sınavın telafisine girmeni sağlayabilirim.
BEN:Buna gerek yok.Çalışmadanda sınıfın yarınsından yüksek alabilirim.
STILES:Bundan hiç süphem yok.
BEN:Ama sana yinede kızgınım.Herşeyi unutuyorsun.Bunun sebebi Malia mı bilmiyorum ama kendine çeki düzen vermelisin.Beni hala ektiğin günü unutmadım.Gelicem deyip gelmedin yanlız başıma tam 3 saat senin gelmeni bekledim.
STILES:Çok haklısın ve özür diliyorum fakat bunun Malia'yla bir ilgisi yok.Geçen günde aynı şeyi söyledin.İkinizin arasında bişey mi oldu?
BEN:HAYIR.Ben sadece onun bir etken olabiliceğini düşündüm.Neyse Stiles ben ne kadar konuşsamda sen beni dinlemiceksin.Sınavda başarılar.
STILES:Lydia bekle..
Daha fazla yanında duramadım.O Malia'dan başkasını görmüyordu.Buna dayanamıyordum.Ne kadar belli etmemeye çalışsamda yapamıyordum.En iyi çözüm uzaklaşmaktı.Arkamdan bana seslenmişti ama ben duymazlıktan gelip sınıfa girdim.
STILES'IN AĞIZINDAN:
Lydia garip davranıyordu.Malia'dan hoşlanmadığını biliyordum ama fazla abartıyordu.Acaba neden böle davranıyordu?Diye düşünürken Malia'yı gördüm:
MALIA: Merhaba sevgilim.
STILES: Merhaba.Malia sana birşey sorucam?Lydi'yla aranızda birşey mi oldu?
MALIA:Hayır nedenki?
STILES:Hiç birşey sadece bana bugün biraz garip davrandı.Evet onun notunu unuttuğum için bana kızması normaldi fakat unutkanlığımın nedeninin sen olduğunu söylemesine hakkı yok.
MALIA:Belkide seni kıskanıyordur yani eskisi kadar görüşemediğinizden dolayı.Belkide arkaşlığınızı geri istiyordur hiç düşündün mü?
Malia söledikten sonra aklıma dank etmişti.Lydia'yı çok ihmal etmiştim.Onu birçok kez ekmiştim.Nasıl bir arkadaşım ben?Hemde onca şeyden sonra.En iyi arkadaşını kaybetmişti ve yalnıızdı onun yanında olmam gerekirken ona sırt çevirmiştim.Ah aptal kafam.Okuldan sonra Lydia'lara gidip özür diliyecektim.
LYDIA MARTIN'IN AĞIZINDAN:
Uzun ve yorucu bir günün ardından dinlenmek için yatağımda uzanmış kitap okuyordum.Ardından kapı çaldı.Annem: "Ben bakarım" diye seslendi.1 dakika sonra benim kapım çaldı."Gir" dedim.Sonra karşımda Stiles'ı gördüm. İlk başta bunun hayal olduğunu düşündüm ama sonra gerçek olduğunu anladım.Stiles beni ziyaret etmeye gelmişti.Bunu yapmayalı uzun zaman olmuştu.
BEN:Hayret buralara gelir miydin sen?
STILES:Lydia seninle bir şey konuşmam gerek.Sseni bu aralar ihmal ettiğimi biliyorum ve özür dilerim.Sen benim için çok değerlisin .Seni asla unutamam ve seni asla kıramam bunu bilmiyor musun?Seni kırdıysam çok özür dilerim.Bundan sonra hep yanında olucam.Sen benim suç ortağımsın seni nasıl unutabilirim.
Dedikten sonra yatağa oturdu ve saçımı kulağımın arkasına ittiı.Bana çok yakın duruyordu ve kalbim çok hızlı atıyordu.Aklımda sadece onu öpmek düsüncesi vardı.Bunu yapmak istiyordum hemde çok.Ve duygularıma hakim olamadım.Onu öptüm.Çok iyi hissettirmişti.Ama ne kadar bencilce bir hareket olduğunu anladım.Bunu nasıl yapabildim?Sonunda Stiles mutlu olduğu birini bulmuştu ama ben bunu mahvetmiştim.Bunu anladıktan sonra hemen geri çekildim ve:
BEN:Çok üzgünüm Stiles bunu yapmak istememiştim.Ahh çok aptalım.Tekrar özür dilerim.Sanırım gitsen daha iyi olucak.
STILES:Bunu neden yaptın?Yani neden şimdi?Hemde mutlu olduğum birini bulmuşken.
BEN:Ben.. ben bilmiyorum.Bu aralar aklım çok karışık.Jackson'dan sonra ilk defa bu şekilde hissediyorum.Ama bunu yapmaya hakkım yoktu çok özür dilerim.
STILES:Lydia sana 3.sınıftan beri aşık olduğumu biliyordun ama şimdi bazı şeyler hissetmeye başladın. Ne yapmamı bekliyorsunki?
BEN:Hiçbir şey ben sadece gitmeni istiyorum.Daha fazla kendimi küçük düşürmeden git lütfen.
STILES:Ama gidemem.Daha demin hayatım boyunca beklediğim ve hayal ettiğim şey gerçek oldu.Beni bir bahaneye sığınmadan öptün Lydia Martin.Bunu küçüklüğümden beri bekliyordum.Ve10 yıllık planım sanırım gerçek olmaya başladı.
Bana doğru yaklaşıyordu.Gözlerimiz kenetlenmişti.Beni öpücekti.Kalbim o kadar hızlı çarpıyorduki yerinden çıkacaktı nerdeyse.Bende yakınlaşmaya başladım.Ama yinede doğru değildi.Malia nolucaktı?Aklımda yine bir sürü soru vardı ama şuanda tek isteğim Stiles Stilinski'yi öpmekti.Gözlerimi kapadım oda gözlerini kapadı.Dudaklarımız birbirine deydiği anda hiç hissetmediğim bir duygu hissettim.Bu gerçek aşktı.