"KİMİN KIZ ARKADAŞI?"

213 12 1
                                    

LYDIA MARTIN'IN AĞZINDAN:

Pekala derin nefes al Lydia. Her şey yolunda. Sana cehennem hayatı yaşatan eski sevgilin Beacon Hills'e geri döndü.Ah ne diyorum ben tabiki berbat bir durum.Olaylar dahada kızışıcak.Kim bilir Stiles nerde.Tam teneffüs zili çaldıktan sonra direk kızlar tuvaletine koştum ve onu Jacksonla aynı sınıfta bıraktım.Kendimi çok kötü hissediyorumdum.İki seçeneğim vardı: ya burada okul bitene kadar bekliyecektim yada oraya gidip Jackson'la yüzleşicektim.Ben güçlü bir kızım ve bu hareketimi kendime yakıştıramadım.Çantamı yerden alıp sinirli bir şekilde sınıfa doğru yürümeye başladım.Jackson ortalıkta görünmüyordu fakat Stiles ordaydı.Bana doğru yaklaştı ve :"Nereye kayboldun?Heryerde seni arıyordum.Sen iyi misin?." diye sordu.Doğruyu mu söylesem yoksa bir beyaz yalan mı uydursam diye düşünmedim değil doğrusu.Yanlış olduğunu bilsemde yalanı seçtim.Hala Jackson'ın etkisinde olduğumu göstermek istememiştim.Ve Stiles'ın ne tepki vericeğini bilemiyordum ve:"Çok sıkışmıştım acilen tuvalete gitmem gerekti.Ama şimdi burdayım.Jackson yine artistliğini almış gelmiş.Neyse onu takamıyacak kadar açım.Bir şeyler yiyelim mi?" diyerek duygularımı saklamaya çalıştım.Stiles kabul etti. Beacon Hills'ın en ünlü hamburgercisinde yemeye karar verdik.Ben Kira ve Scott'ıda çağırmıştım.Cam kenarındaki 4 kişilik masaya oturduk.Siparişlerimiz alındı ve ilk konuşmayı Scott başlattı:Jackson'ın kasabaya geri döndüğünden haberiniz var mı? diye sordu.Yine ellerim hafif titremeye başladı ve ardından Stiles:"Evet maalesef.Hala eski Jackson.Bir gıdım değişmemiş hatta..." Stiles'ın cümlesini siparişlerimizi getiren garson bölmüştü.Kira dışında hepimiz cheeseburger sipariş etmişti.O rejimdeydi o yüzden salata sipariş etti.Hepimiz yemek yemeğe dalmışken ben araya girdim:"Biliyor muyuz ne yapmalıyız?Bu hafta sonu sahile gitmeliyiz.Uzun bir sınav haftasından sonra bunu hakettik bence"öneride bulundum.Hepsi yemekler ağızlarındayken olumlu yanıtlar ve tepkiler gösterdiler.Bu plan güzel olucaktı en azından kafamı dağıtıcaktım.

STILES STILINSKI'NIN AĞZINDAN:

Beacon Hills sahili her zaman ki gibi huzurlu ve güzeldi.Çiftler arası maç yapmaya kara vermiştik.Lydia sayı aldıktan sonra öne geçmiştik ve ben:Kimin kız arkadaşı?"diye sevinçten bağırmıştım.Arkadan bi ses alaycı bir ses tonu ile:"Gerçekten kimin kız arkadaşı?" diye sordu.Arkamı döndüğümde Jackson önümde duruyordu.Onu gördüğüme hi sevinmemiştim.Lydia sert bir tavırla:"Burda ne yapıyorsun?"diye sordu.Pis bir gülüş attıktan sonra:"Sırf senin voleybol oynaşını izlemek için geldim.Oh eğer neden Beacon Hills'e  geldiğimi soruyorsan halletmem gereken bazı işlerim var.?" dedi.Dayanamayıp:"Ne gibi işlermiş bunlar?"diye sordum.O yumruk atmak istediğim yüzünde alaycı bir bakış oluşturdu ve:"Seni alakadar etmeyen işler." diyerek cevapladı."OHH öyle mi.Beacon Hills'te olan her şey beni alakadar eder."diyerek üzerine yürüdüm.Oda bana doğru adım attı:"Ben istemiyorsam edemez." dedi.Scott koşarak aramıza girdi:"Hey hey hey!Olay çıkartmaya gerek yok.Bunu adamca konuşup halledebiliriz."diyerek bizi sakinleştirmeye çalıştı.Jacksonda işe yaramıştı ve konuşmayı kabul etti ve bende Scott'ı üzmek istemediğim için kabul ettim.Kızlar voleybol oynamaya devam etmişlerdi.Bu konuşma pek ilgilerini çekmiyormuş gibi gözüküyordu ama Lydia'nın ettiğine adım gibi eminim.Jackson iç çekerek:"Lydia gerçekten erkeklerde standartlarını düşürmüş olmalı senin gibi bir adamla birlikteyse.Halbuki hala gideri var." dedikten sonra sinirden biran önümü göremedim ve hışımla ayağa kalktım ve sinirli bir şekilde :"HEY ağır ol.Konuşmalarına dikkat et yoksa öğretirim.Scott tekrar araya girerek:"Stiles sakin ol dostum.Jackson sende rahat dur."dedi."Burayı gerçekten hiç özlememişim yapmam gereken iş önemli olmasaydı buraya asla gelmezdim." diyerek ilgimizi çekti Jackson.Scott önce davranarak:"Gerçekten Jackson neden geldin?" diye sordu."Gerçekten bilmek mi istiyorsunuz?Londra'dayken Çöl Kurdu diye bir kadın beni avlamaya çalışıyordu benim genç ve çevik olduğumu gördüğü zaman beni ancak bir şartla öldürmeyeceğini söyledi o da kızını ona götürmemdi.Bende kızın Beacon Hills'te olduğunu öğrenince buraya geldim." dedikten sonra Scott'la birbirimize şaşkın ifadelerle bakakaldık ve ben:" Malia mı?" diye sordum o da şaşırmıştı ve ."Evet.Yoksa onu tanıyor musunuz?" şaşkın bir ses tonu ile sordu.Yüzümü aşağı eğdim ve:Evet onu tanıyorum kendisi benim eski sevgilim olur."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LYDIA DUYGULARINA HAKİM OLAMIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin