LYDIA MARTIN'IN AĞIZINDAN:
Aşk mutluluk demek değil miydi? Sevdiğin adam seni öptüğünde havalara uçman gerekmiyor muydu? Oysa ben acı çekiyordum. Stiles beni öptüğünde kötü hissediyordum. Malia'nın bağırışlarını duydukça kendimden daha çok nefret ediyordum. Malia odayı hızla terk ederken Stiles arkasından koşarak: Malia bekle.Lütfen.Herşeyi açıklayabilirim."diye bağırıyordu. Stiles'a olan duygularımı neden daha önce farketmemiştim farketseydim her şey daha kolay olucaktı. Yine bana bakan gözlerle yalnız kalmıştım. Kendimi hasta gibi hissetmeye başladım. Daha fazla odada kalamadım ve arabama koşmaya başladım.Eve varınca kendimi odama kapattım. Ağlamamak için kendimi zorluyordum ama başarısız oldum. Bu olay olalı tam 3 saat olmuştu ve Stiles'tan ne mesaj ne de arama gelmişti. Meraklanmaya başlamiştım. Acaba ne konuşuyorlardı.?
STILES STILINSKI'NIN AĞIZINDAN:
"Malia lütfen dur.Lütfen açıklamama izin ver." Malia Liam'ın evnin merdivenlerinden hızlıca inerken arkasından bu cümleleri bağırıyordum ama hiçbir tepki vermiyordu. Arabası olmadığından evine doğru hızlı adımlarla yürümeye başladı.Arkasından koşarken ona yetiştim kolundan tuttum ve: "Malia lütfen konuşmama izin ver. Lütfen açıklamam izin ver." dedim. Çekip gidiceğini düşünmüştüm ama: "Neyi açıklayacaksın? Açıklanacak ne var? Her şeyi gözlerimle gördüm Stiles. Sürenin bittiğini bildiğin halde o... onu öpmeye devam ettin.Ona karşı duygularının olduğunu anlamıştım ama Stiles sadıktır, o bir karıncayı bile incitmez diye düşünmüştüm ama senin hakkında çok yanılmışım. İkinizdende nefret ediyorum. İkinizde insanların duygularını umursamıyorsunuz."dedi. Ne diyeceğimi bilememiştim. Dediği her şey doğruydu. Kendimi çok kötü hissediyordum fakat ağızımdan: "Malia dediğin her şeyde haklısın. Evet Lydia'ya karşı her zaman bir şeyler hissediyordum ama hayatıma sen girdiğinde onu unutmaya ve başka birini sevmeye hazırdım ama yapamadım. Bunları sana yaşattığım için çok üzgünüm ve Malia sen bunları hiç hak etmedin. Ama sana çok değer veriyorum ve seni kaybetmek istemiyorum. Keşke arkadaş kalabilsek." bunlar çıkmıştı. Kızgın bir tonla: Arkadaş kalmak mı? Sen ciddi misin? Biliyor musun Stiles sen mutlu olmayı hak etmiyorsun. İkinizin birlikte mutlu olmasına dayanamam bu yüzden ikinizin bir araya gelmemesi için elimden geleni yapıcam. Eğer seni Lydia'nın yanında görürsem kıymetli Lydia'nı bir daha göremezsin. Anladın mı beni. Eğer ben mutlu olamıyorsam sende olamazsın." dedi ve hızlı adımlarla uzaklaşmaya başladı.Ne yapacağımı bilmiyordum. Kader Lydia'yla birlikte olmamızı istemiyordu. Eğer Lydia'nın başına bir şey gelirse delirirdim. Ondan uzak durmam gerekse bile onu koruyacaktım.
LYDIA MARTIN'IN AĞIZINDAN:
Sabah kalktığımda yaptığım ilk iş telefonuma bakmak oldu. Stiles'tan bir haber bekliyordum ama hiçbir şey gelmemişti. Sinirlenmiştim. Neden haber vermemişti?. Yoksa Malia ile tekrar beraber miydi?. Sorularıma cevap bulmak için hızlıca okulun yolunu tuttum. Okulun otoparkına arabamı park ederken Stiles'ın jipini gördüm. Neyseki okuldaydı. Okuln içine girdiğimde Stiles'ı koridorun sonunda gördüm. Hızlı adımlarla ona doğru yürümeye başladım. Kafası öne eğik bir şekilde yürüyordu. Ona seslendiğim halde beni görmezlikten gelip yürümeye devam etmişti. Bu ne demek oluyordu şimdi? Artık beni görmezlikten mi geliyordu? Bana tavır alıyorsa bende alırım diye söylendim içimden ve sinirli bir şekilde sınıfa girdim. Derste yıl sonu balosu için bilgi veriyorlardı. Baloya iki gün önce Stiles ile gitmeyi düşünüyordum ama şimdi herşey değişmişti. Başka bir kavalye bulmam gerekiyordu. Aslında teklif eden birkaç kişi vardı. İngilizce sınıfımdan Alex adında bir çocuk teklif etmişti. Hoşta bir çocuktu ve Stiles'ı kızdırmak çok istiyordum ve ders biter bitmez Alex'in yanına gidip kabul ettiğimi söyledim. Balo iki gün sonraydı ne giyeceğimi önceden ayarlamıştım. Bu durumda baloyu düşünmemem gerektiğini biliyordum ama kafamı dağıtmak ve Stiles'tan öc almak istiyordum.Balodan önceki iki gün çabucak geçmişti. Balo hazırlıklarımı tam bitirmiştimki Alex kapıyı çaldı annemler onu içeri davet ettikten sonra birkaç resim çekildik.Bunların hepsini Stiles ile yapmak istemiştim ama o hiç bir şekilde beni umursamıyordu.İroni işte.Şimdi önceden benim ona yaptıklarımı o bana yapıyordu.Göz yaşlarımı durdurmak için kafamı dağıtmam gerekiyordu ve Alex'e: "Hadi gidelim artık yoksa geç kalıcaz."dedim. Baloya vardığımızda Alex arabadan indi ve kapımı açtı.Koluna girerek spor salonuna doğru yürümeye başladık. İçeriye girdiğimizde resim çekilen çiftler vardı.Ben direk dans edilen kısma gitmek istedim. Kira ve Scott'ı görür görmez yanlarına gittik ve ben:" Stiles yok mu?" diye sordum. Çok belli ediyordum ona hala değer verdiğimi ama neyseki Stiles burda değildi. Scott:"Daha gelmedi. Geliceğini söylemişti ama nerde olduğunu bilmiyorum." dedi. Stiles gelicekti ve böylelikle planımı uygulayabilicektim. Bunu yaptığım için çok kötü hissediyordum ama bunu hak etmişti. Uzun bir süre ayakta boş boş durduk ve bir anda slow bir şarkı çalmaya balladı.Alex:"Dans edelim mi?" diye sordu. Hayır diyemedim. İsteksiz bir şekilde dans ederken kapıdan Stiles'ın geldiğini gördüm. Hemen danstan zevk alıyormuşum gibi yapmaya başladım ve Alex'in yaptığı saçma bir şakaya sanki çok komikmiş gibi güldüm. Bize baktığını gördüm ve kızmıştı.Yüzündeki öfke uzaktan anlaşılıyordu. Ama sadece bakıyordu bizi ayırmak için hiç bir şey yapmıyordu. Çok sinirlenmiştim.Ve kendime hakim olamayıp Alex'i öpmüştüm yaptığımın yanlış olduğunu biliyorum ama başka çağrem yoktu.Stiles'ın daha da sinirlendiğini gördüm. Ve oda kendine hakim olamayıp bize doğru hızlı adımlarla geldi. Beni çekip götürüceğini düşünmüştüm ama o Alex'i yumruklamayı seçti.Şok olmuştum Alex'e üzülsem mi yoksa Stiles kıskandı diye mutlu mu olsam bilemedim. Olay büyümesin diye Stiles'ı oradan uzaklaştırdım.Boş bir sınıfa girdik ve :"Sen ne yaptığını sanıyorsun?Balodan önce yüzüme bakmayıp şimdi beni bir çocukla gördün diye onu yumrukluyorsun.Buna hakkın yok Stiles. Beni istemeyen sendin.Şimdi niye kararına sadık kalmıyorsun?"dedim.Bana üzgün bir şekilde bakarak:"Hiç birşey bilmiyorsun tamam mı?Senden sebebsiz yere niye uzaklaşıyım? Yapmak zorundaydım.Seni korumak için senden uzaklaşmalıydım yoksa Malia sana zarar vericekti."dedi.Dedikleri beni çok şaşırtmıştı.Şaşkın bir ifadeyle: "Bunu neden solemedin?Stiles ben ne Malia'dan ne de bir başkasından korkuyorum.Önümdeki engeller ne olursa olsun onlarla savaşmaya hazırım Stiles."bunları derken aynı zamanda Stiles'a yaklaşıyordum.Yüzünü iki elimin arasına alarak:"Seni seviyorum Stiles ve önemli olan tek şey bu."dedim.Yüzünü yüzüme yaklaştırdıktan sonra onu öptüm.Balo salonundan muzik sesleri geliyordu ve Stiles dizlerinin üzerine çökerek:"Bu dansı bana lütfeder misin?"diye sordu."Elbette."dedikten sonra hiç bitmicekmiş gibi dans ettik.