Kadına ne giyeceğini değil, oğluna tecavüz etmemeyi öğret!
Sen insanoğlu, Allah kadınları sana emanet etmiş.
Sen insanoğlu, Allah sana kadınları korumanı emretmiş.
Sen insanoğlu, kadınlar sana göre daha narin yaratılmış.
Sen insanoğlu, senin olmayan kadına dokunmak emredilmemiş.
Ve sen orospu çocuğu, bu yaptığın insanlığa sığar mı sandın?
Gencecik kıza dokunmak zevk mi verir sandın?
Onun ağlaması, sana yalvarması seni eğlendirir mi sandın?
Peki bu yaptığınla adam mı olursun sandın?
Kimsin sen? İnsan mı oldun?
Sende olmadı suç, seni yetiştirende oldu.
Anlamadığım bu, hiç kimseye ahlak kesemezsin. Bizler özgür bir ülke de yaşıyor ve istediğimizi giyiyoruz. Kızlar ne zamandan beri zevk objesi olarak görülüyor? Uzun zamandır. Peki benim canım ülkem bunun için ne yapıyor? Hiç bir şey.
Sahi, şimdiye kadar kaç kadınımız zarar gördü?
Sayamayacağımız kadar...
Peki bunun önlemini aldık mı?
Haha. Tabikide hayır.
Kadın-erkek eşitlik saçmalık değil! Abartılacak bir şey bu! Senin annen, kız kardeşin, karın zarar görse, yerin de bu kadar sakin durabilir miydin?
Kardeşimizin babası, 'Meleğime toprak atmayın.' dediği zaman hiç mi içiniz yanmıyor? Onun o cansız ve yanmış bedenini görünce hiç mi canınız yanmıyor? Kimsin sen? Zombi mi? Vampir mi? Nesin sen?
Yaratan, yarattığını düzen içerisinde yaratmış.
Kadınlar ve erkekler. Cinsiyetler farklı olabilir ama yaradan aynı. Neden kadınlara ve erkeklere farklı tepki veriliyor? Kadınlar neden namus olarak görülüyor? Erkeklerin namusu yok mu? Bir kıza dokundu diye adam mı oldu? Ne yapalım ayakta mı alkışlayalım?
Kadınlarımız, sokaklarda zarar gördüğünde neden hiç bir şey yapmıyoruz? Bırak işte, bırak bunları. Yolda gördüğümüz halde yardım bile etmiyor benim yurdumun insanları. İşte bu yüzden, bu yüzden bu ölümler. Bu yüzden bu kaybetmeler..
Özgecan, 20 yaşında gencecik ve güzel bir kardeşimizdi. İster miydi sonunun böyle olmasını? Daha yaşayacağı çok şeyi vardı. Belki aşıktı. Belki hayalleri vardı. Hiç mi acımadınız? Ağlamıştır, yardım dilemiştir. Çırpınmış ve dua etmiştir...Hiç mi içiniz cız etmedi?
Özgecan için 16 ŞUBAT PAZARTESİ günü siyah giyiyoruz!
Özgecan ve tüm kız kardeşlerimiz için..
Kadınlar için adalet!
Kadına şiddetin sonu idam olmalı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE 1975
FanfictionKitap bütünüyle, İngiliz müzik grubu olan The 1975 hakkındadır. ''Pink is the new black.'' Tüm hakları, Bay Ben Seksi Bukleli'nin şarap şişelerinde saklıdır.