M A T T H E W T I M O T H Y H E A L Y (M A T T Y)
Matthew, 8 Nisan 1989 (25 yaşında) doğumludur. Bir İngiliz müzisyenidir, en iyi rock grubu için grubun solisti ve gitaristi olarak bilinir. (1975)
Healy, Londra'da Denise Welch ve Tim Healy aktörlerinin oğlu olarak dünyaya geldi. Önce, 10 yaşındayken ailesi ile birlikte Macclesfield' a taşındı. Sonra ise Newcastle ve Northumberland'a taşındı. 16 yaşında, okulu bıraktı. Çağrı merkezlerinde ve kafelerde çalıştı.
2001 yılında grup arkadaşlarıyla bir araya geldi. Onlar şarkılar yazdı, punk-rock ve pop kapakları yaptılar. Healy başlangıçta grubun davulcusuydu fakat gruba katılan yeni biri o görevi devraldı. Healy, gurubun solisti oldu. Matthew'e 19 yaşındayken bir günlük tarzı kitap verildi. Kitabın (1 Haziran 1975 tarihli kitabında) içinde yazan tarihlerden biri '1975' idi. Matthew bunu ilginç buldu ve grubun isminin bu olmasını istedi. Röportajlarında bu ismin mükemmel olduğunu söyledi.
Kişisel hayatı hakkında ise; Healy, ateist ve hümanisttir. İngiliz Hümanist Derneği'nin en seçkin destekçisidir.
Kişisel sosyal hesapları;
Twitter: twitter.com/Truman_Black
Instagram: instagram.com/trumanblack
A D A M B R I A N T H O M A S H A N N
Adam, 20 Haziran 1989 (25 yaşında) doğumludur. Grubun gitaristidir.
Kişisel sosyal hesapları;
Twitter: twitter.com/1975hann
Instagram: instagram.com/1975adam
Equip Board: quipboard.com/pros/adam-hann
R O S S S T E W A R T M A C D O N A L D
Ross, 6 Haziran 1990 (24 yaşında) doğrumludur. Grubun bas gitarcısıdır.
Kişisel sosyal hesapları;
Twitter: twitter.com/rossmacdonaldph
Instagram: http://instagram.com/rass1975
G E O R G E B E D F O R D D A N I E L
George, Belçika Brüksel'de 26 Mart 1990 (24 yaşında) yılında doğdu. Grubun davulcusu, söz yazarı ve yapımcısıdır.
Kişisel sosyal hesapları;
Twitter: twitter.com/georgedanielph
Instagram: http://instagram.com/bedforddanes75
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE 1975
FanfictionKitap bütünüyle, İngiliz müzik grubu olan The 1975 hakkındadır. ''Pink is the new black.'' Tüm hakları, Bay Ben Seksi Bukleli'nin şarap şişelerinde saklıdır.