Grup sözlüğü

343 21 0
                                    

Adam Hann:

Gezegendeki en muhteşem ve inanılmaz adam. Bu, güzel gülümsemeli, keskin zihinli, tatlı ruhlu ve hassas kalpli bir adam. Adam'ın henüz ''bütün adamlardan'' daha hassas bir tarafı var. O muhteşem bir tatlılık karışımı, güçlü ve çocuklarla birlikte harika biri. Onu kutsal biri olarak bilirler.

Adam'dan muhteşem bir koca olur.


Matthew Healy:

Seksi, sevimli, atletik bir adam ve herkes onun bir bayana karşı nasıl nazik davrandığını biliyor. Ne zaman birinin omuzunda ağlamak için ihtiyaç duyduğunuzda o her zaman orada olacak. O dost, komik ve sadece bir şakacı. O partilere bayılır ve onun çevresinde olmak çok eğlenceli!

Lanet olsun bir Matthew istiyorum. ♥


Ross Macdonald:

Genellikle eşsiz kelimelerle açıklanan bir adam. O diğerleri gibi değil, o kilometrelerce uzaktan yüzünde gülümseme oluşturabilen biri.

 Hayatımda Ross'a sahip olduğum için çok şanslıyım. ♥


George Daniel:

O harika denilecek kadar iyi görünümlü bir adam, bazen olması gerektiği gibi kendini beğenmiş biri. Son derece zeki ve eğitimli. Vücudu ateşli, bazen hareketleri umurunda değilmiş gibi ama o derinlerde bir yerde Teddy Bear gibi sevimli. Her kişi, George gibi olmak ister.


Erkek: Aman Tanrım George orada, keşke onun gibi olabilsem.

Kız: (İç çekiş...) Bende onun gibi olmayı isterdim.

THE 1975Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin