Otuz bir mart. Bir bebek ve bir ölü beden. Annede kalan ise keder...
Bayan Evans sabah sabah Bay Evans'ın yanında olmamasıyla bir tuhaf oldu. Fakat görevde olduğunu hatırlayınca bu tuhaflık uçup gitti. Bay Evans işinde gayet başarılı bir seherbazdı... Bayan Evans ellerini karnına götürdü, "Merak etme tatlım, baba gayet iyi..." diye mırıldandı. O sırada olan sancıyla yüzünü buruşturdu. Sancılar şiddetlenmesiyle masasının üstündeki asayı kaptı ve sihirbaz hastanelerinden birine cisimlendi...
"Hastayı kaybettik..." diye bir odadan çıkan sağlıkçı Bayan Dark, Bayan Evans'ı görmesiyle üzüntüsü arttı fakat belli etmemeye çalışarak Bayan Evans'ın yanına koştu. "Ohh, doğum olmaz değil mi bu biraz erken olur..." diye mırıldandı Bayan Evans'ı büyüyle en yakın doğumhaneye taşırken.
(Yarım saat sonra)
"Doğum değilmiş bu iyi, ayrıca... Bebekte gayet sağlıklı gözüküyor" dedi Bayan Dark hüzünlü bir gülümsemeyle. Bayan Evans mutluluk ile karnını okşadı, "Size bir şey demem lazım.." dedi Bayan Dark tedirginlikle. "Evet?" "Kocanız o, o öldü..." dedi Bayan Dark, Bayan Evans'ın yüzüne bakmamaya çalışıyordu. "N-n-ne o, o ö-öle-emez! Öl-ölme-medi deği-il m-mi?" Bayan Dark, Bayan Evans'ın yüzüne baktı "Malesef..." Bayan Evans'ın yüzünden akan yaşlar fazlalaşmaya başladı. Bayan Evans yerin ayaklarından kaydığını hissetti ve sonrası yok...
Bayan Evans baş ve karın ağrısıyla/acısıyla uyandı. Etrafın bulanıklığı gitmesi ile etrafa bakınmaya başladı. Bayan Dark yüzünde hüzünlü bir gülümseme ile elindeki yeni doğmuş olan bebeği giydiriyordu. "Bayan Dark?" "Oh, uyanmışsınız. Efendim Bayan Evans?" dedi giydirmiş olduğu bebeğe bakarken. "O bebek benim mi?.." "Evet" dedi Bayan Evans'a bebeği verirken. Bayan Evans kucağındaki bebeğe baktı "Sen benim mutluluk kaynağım olacaksın küçük meleğim. Angel'ım.."
(2013)
Angel artık bugün geleceğini biliyordu mektubunun. İlla gelecekti, bunu hissediyordu. Pencerelerine doğru gelen bir baykuş görmesi ile hevesle gülümsedi. Pencereyi açıp baykuşu içeri aldı ve baykuşa yem vermek için -aslında daha çok mektubunu istediği için- mektubu aldı. "En sonunda baykuş! Hep bu günü bekledim" dedi yüzündeki sırıtışla, hem baykuşu sevip hem de yem verirken. Annesinin biraz sonra bunu görüp sanki Angel bilmiyormuş gibi -Annesi Angel'ın bunları bildiğini bilmiyordu- anlatacağını bilmeden...
Bitti🍒
Yeni bölüm yarın gelecek🥂 -bir sorun çıkmazsa-
Bye 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deadly Wirior's 👑
FanfictionWirior; 'Wizard Superior'ın kısaltışı olup 'Sihirbazdan üstün' anlamına gelmektedir. Bu kan grubundan olan sihirbazlar diğer sihirbazlara göre ölümcüldür... Bu kan grubu annesi ve babası muggle olsa bile bir sihirbaza geçerse, o sihirbaz 'Safkan' sa...