12 Eylül 2002. Alexsandra bu doğum tarihinde dünyaya geldi...
Bayan Miller asasını bir ölüm yiyene doğrulttu "Avada Kedavra!" sonra ölüm yiyene bakıp kıkırdadı, ilk hamlesinde ölmüştü. O sırada Bayan Dark'ı gördü -Bayan Dark izinli olduğu günlerde seherbazlara yardım ediyordu- bir ölüm yiyenle düello yapıyordu fakat arkasından bir ölüm yiyen geliyordu. Yakınında olduğu için Bayan Dark'ın arkasına geçip "Avada Kedavra!" diye bağırdı. Bayan Dark'ta bir ölüm yiyeni halletmişti o arada "İyi misin?" Bayan Dark derin bir nefes aldı "Evet, teşekkür ederim Amelia" "Rica ederim."
(Gece, Amelia'nın Rüyasında)
Bayan Miller bir yerde oturuyordu. Daha sonra bir ormanda olduğunu ve yere, toprağa oturduğunu fark etti. Sonra bir kadın çıktı karşısına, kadının tam olarak toprağı anımsatan toprak rengi gözleri vardı. Saçları orman yeşiliydi ayrıca saçlarının arasında yaprak/dal parçaları vardı -bu ona güzel bir hava katıyordu-, teni ise ölmüş birinin teni gibi bembeyazdı. Üstünde ise yapraktan yapılmış bir elbise vardı, başında ise çiçeklerden yapılmış güzel bir taç.
"Merhaba Amelia Miller." dedi kadın zarif sesiyle. "Merhaba?" kadın Amelia'ya yaklaştı ve onun elini tutup ayağa kaldırdı. "Sana teşekkür etmek istiyorum, bugün dünyayı kurtarabilecek olan kişilerden birinin annesini kurtardın. Benden bir isteğin var mı acaba?"
Kadın birden aklına bir şey gelmişçesine elini şıklattı "Ah bebek, evet bebek. Uzun zamandır bebek sahibi olmak istiyordun değil mi?" Amelia biraz tedirginlikle başını salladı. "O zaman bir teşekkür olarak bu dileğini yerine getireceğim Amelia." kadın birden Amelia'nın karnına dokundu ve Amelia'nın karnından beyaz ışıklar çıkmaya başladı.
(2013)
Alexsandra hayal kırıklıyla oturduğu masadan atladı ve annesi ile babasının yanına gitti. Bayan Miller kızına baktı ve ne olduğu sordu. Alexsandra hiç bir şey demeyince, Bayan Miller güldü ve Bay Miller arkasından bir mektup çıkarıp kızının önünde salladı. "Bunu mu bekliyordun yoksa?"
Bitti
Bence güzel oldu.
Bu arada başa italik olarak yazdığım şeyleri okuyorsunuz değil mi? Yoksa ben boşuna mı yazıyorum 🤦🏻♀️
Neyse byeğ 👋🏻👑-takın şunu🥺-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deadly Wirior's 👑
FanficWirior; 'Wizard Superior'ın kısaltışı olup 'Sihirbazdan üstün' anlamına gelmektedir. Bu kan grubundan olan sihirbazlar diğer sihirbazlara göre ölümcüldür... Bu kan grubu annesi ve babası muggle olsa bile bir sihirbaza geçerse, o sihirbaz 'Safkan' sa...