𝕰𝕷𝕰𝕬𝕹𝕺𝕽 𝕭𝕰𝕷𝕷✨

21 13 16
                                    

(31 Mayıs 2002) Aşk iksiri, bebek ve tasa. Neden yaptı ki böyle bir hata...

Bayan Bell yaptığı aşk iksirini müşterisine götürdü "Bunu neden istiyorsun?" dedi tek kaşını kaldırarak. Kız omuz silkti "Koklayacağım..." dedi, Hogwarts'ta bir öğrenci olduğu boynuna sardığı Hufflepuf atkısından belli oluyordu. Parayı vererek oradan ayrıldı. Yolda yürürken arkadaşı Jessica ile karşılaştı. "Jess!" 

"Kat?" 

"Evet benim Katherina. Kokladın mı?"

"Hayırr. Çünkü beraber koklayacağız!"

İki kız bir ağacın altına oturup şişelerini kenara koyup ilk önce tahmin yaptılar. Sonra ise kokladılar...

"Jess ben parayı yanlış vermişim!" "Bende!"

(Yarım saat sonra)

Bayan Bell kaymak birasından bir yudum aldı, tadı biraz farklıydı ama uzun zamandır içmediğinden öyle geldiğini düşünüp boş verdi. Sonra kendisine doğru yaklaşan bir adam gördüğünde sanki onu daha önce görmüş gibi kalbi hızlı atmaya başladı. Sanırım ona göre ilk görüşte aşk buydu... 

(2013)

Bayan Bell kızına baktı uyuyordu, kızını aldırmadığı için hem mutlu hem de garip hissediyordu. Sizde sevmediğiniz bir adamdan çocuğunuz olsa böyle hissetmez miydiniz?.. Bayan Bell başka bir odadan gelen cam tık tıklama sesiyle düşüncelerinden arındı. Kızının mektubu gelmişti, baykuşu içeri aldı mektubu alıp yem verdi. O sırada yeni kalkmış olan Eleanor içeri girdi ve mektubunu gördü. "Hogwarts mektubum gelmiş!"

Bitti

Dünya'nın dönüşünü hissetmeye başladım aq

Yavaş dönüyor, bu hissi sevdim. 

Bu yüzden yarım saattir duruşumu bozmadım müq

Neyse bb

Deadly Wirior's 👑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin