The Umbrella Academy ☂

25 12 36
                                    

Şemsiye Akademisi.. 2016

"İlk iki alıştırmanız bittiğine göre üçüncüye geçebiliriz." Müdire şuanda yedi kızla konuşuyordu. "Bu alıştırmada gerçek kişilerle savaşacaksınız... -kızlardan bazıları sırıttı- Karşınızda Şemsiye Akademisi!"

Lexi afalladı "Ne yani, yedi kişiye karşı altı kişi mi?"

Müdire Lexi'ye döndü "Bu şekilde bile sizi yenme ihtimalleri yüksek" müdirenin bunu demesinin üzerine Five sinir bozucu bir şekilde sırıtırken, Elena, Angel ve Alexsandra alay ile sırıtıyordu.

Müdire başka bir odaya geçti, -camlardan dolayı çocukları görebiliyordu- mikrofona eğildi ve konuştu "Hazır mısınız?.." kızlar -Allison hariç- birbirine baktı. "Başla!" 

Diego elindeki hançeri/bıçağı Lexi'ye fırlattı, Lexi ile hızla kenara kaydı. Elena uçarak -bunu Hayley'den kopyaladı- etrafta dolaşmaya başladı. Winter ise Allison'la karşılaştı.

"Söylentilere göre-"

"Söylentilere göre bla bla" Winter, Allison'u elinden tutup döndürürken alayla dedi. Winter Allison'u havaya kaldırdı ve yere bıraktı. "Aww..."

"Aw değil, söylentilere göre."

"Söylentilere göre güçlerin işe yaramıyormuş!" Allison'un dediği şey gerçekleşmedi "Ne, bunu nasıl yaptın?!"

"Seni duymadım bu kadar kolay... Oysa ki sen beni duyacaksın, gücünü kullanmayı bırak." dedi Winter

(Eleanor ve Diego)

"Lan ölmüyor bu gerizekalı!" dedi Eleanor sinirle. Eleanor gücünü kullanarak, boğulması -söylemedim değil mi? Sanal gerçeklik gözlüğü takıyorlar- için Diego'yu su küpüne hapsetmişti. Fakat Diego nefesini tutarak boğulmuyordu. "Bu aq gerizekalısı nasıl boğulmuyor ya da nefessiz kalmıyor?!" 

Angel Eleanor'un yanından geçerken cevap verdi "Çünkü o sonsuza kadar nefesini tutabilme yeteneğine sahip aşko"

"Ha, oki. Bekle, şimdi napcam ben aq"

(Angel ve Klaus)

"Tatlım, seni yeneceğim için kusura bakma"

Angel göz devirerek ışığı Klaus'un gözüne yansıttı. Klaus acıdan inleyip, gözlerini kapattı. Elena gelip Angel'in alkol verdi, "Klaus'un alkol sevdiğini duymuştum.." dedi göz kırparak. Angel kıkırdayıp alkol şişesini Klaus'un kafasına geçirdi. "Ah, bu acıttı..."

(Five ve Elena)

Elena odada uçarak -yerden 1-2 cm yükseklikteydi- volta atıyordu. Five ise elindeki bıçağı Elena'ya batırmaya çalışıyor ama nedense bir türlü bunu yapamıyordu. "Sinir bozucusun aptal kız" dedi Five. Elena ise duygusuzluğunu hiç bozmadan "Sen sanki öyle değilsin amq" dedi. "Farkettim de sen aptal değilsin. Korkaksın, korkaaak" dedi Five sinir bozucu bir şekilde sırıtarak. "Evet tabi kesinlikle o yüzden ikinci binam Gry zaten. Neyse zaten bunu sana kanıtlamama gerek yok." dedi havada takla atarken.

"Tabi zaten senin korkak olduğunu tüm dünya bildiği için, kanıtlamana gerek yok. Unutmuşum aq, kusura bak hem aptal hem de korkak kız"

Elena cebinden çıkardığı hançeri Five'ın boğazına dayadı ve "Savaş mı istiyorsun? Pekala öyle olsun" dedi. Five o sırada ışınlandı fakat o sırada yanında Lexi ve Alexsandra'yı görmeyi beklemiyordu. O sırada Elena'da uçarak yanlarına geldi. Alexsandra güldü, Lexi ise omuz silkip "Demek ki ileri görü bazen karşımızdaki insanların s*çmasını sağlayabiliyormuş.." dedi.

Bittiğ

Diğer bölümde kaldığım yerden devam edeceğim

Sizce kim kazanır?

Bays 🥰

Deadly Wirior's 👑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin