17 10 11
                                    

Flashback⚡

"Potter, Potter! Sana dediklerimi hatırlıyor musun?!"

"Elena?.. Evet hatırlıyorum"

Elena eliyle 1 dakika işareti yapıp elini dizine koydu ve derin nefes alıp verdi, soluklanmayı bıraktığında elini cebine götürdü. Cebinden bir mektup çıkarıp Harry'e verdi. "Görüşürüz Hayri!" dedi ve oradan ışınlandı. Harry son anda kızın elinde ki zaman döndürücüsünü fark etmişti... 

-⚡-

*

Gelecekten Gelen Elena=G.G.E.

Bulunduğumuz Zamandaki Elena= B.Z.E.

*

G.G.E., B.Z.E.'nın odasına ışınlandı, pek ses çıkartmamaya çalışarak B.Z.E.'ya dokundu ve tekrar ışınlandı. 

-⚡-

B.Z.E. uyandığında bilmediği bir yerdeydi. Elleri ve ayakları iplerle bağlıydı, güldü fakat ağzında bant olduğundan sesi biraz boğuk çıkmıştı. Kısa sürede elindeki ve ayağındaki ipleri çözmüştü, haliyle ağızındaki bantı da çıkarmıştı. "Ahh, beni kim bağladıysa o kişi şapşal olmalı..." diye mırıldandı.

B.Z.E. yavaşça kalkarak etrafına bakındı, bir işkence odası veya hapishane gibi bir yerdeydi. Omuz silkti, buradan ışınlanarak çıkabilirdi ne de olsa. Demirler vardı, düşünmeden demirlerin diğer tarafına ışınlandı. Ama karşısında Bellatrix Lestrange'ı görmeyi beklemiyordu..

B.Z.E. fangirl çığlığı attı. Bu sırada Bellatrix onu farketti ve B.Z.E.'ya doğru dönerek sırıttı. "Gördüğüme göre küçük misafirimiz, odasından çıkmayı başarabilmiş.." 

Flasback End⚡

Alexsandra rüyasından uyandı, bu çok abartılacak bir şey değildi. Sadece bir haftada istemsiz olarak gördüğü 32674617646 kehanetten biriydi-🙂🔫-. Alexsandra ellerini uzun sarımsı açık kahverengi saçlarından geçirdi ve hazırlanmak için yataktan kalktı...

...

"Kapa çeneni Malfoy!"

"Sen karışma bulanık!"

"Ah, yetti ama kavga etmeyin!"

"Bu seninle ilgili değil Dark!"

"Kankama laf etme Mal-foy!"

"Her şeye burnunu sokma Miller!"

"Kavgaya karışmak yerine kavgayı durdurmaya çalışabilirsin Parkinson!"

"Susmazsanız sizi bir kaşık suda boğarım!"

"Yap da görelim Bell!"

"Yaparsa görürsün gerizekalı!"

"Sen sus bulanık!"

"Bulanık değilim, safkanım! O sadece isim benzerliği!"

"Siz hepiniz! İki dakika içinde odamda olun!"

"Tamam, Profesör Mcgonagal.."

Deadly Wirior's 👑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin