𝕰𝕷𝕴𝖅𝕬 𝕬𝕹𝕯𝕰𝕽𝕾𝕺𝕹🌹

27 13 13
                                    

Bir bebek ve hafıza kaybı. Kim bilebilirdi ki böyle olacağını?..

 Bayan Anderson karnındaki sancıyla hemen bir sihirbaz hastanesine cisimlendi. Ne yazık ki orada kafasını duvara kafasını vurdu ve bayıldı... Uyandığında bir hemşire büyü ile bir bebeği giydirmek ile meşguldu. Baş ve karın ağrısı/acısı Bayan Anderson'ın yüzünü buruşturmasına neden olurken, yetmezmiş gibi hiç bir şey hatırlamıyordu. "Neredeyim ben?" diye mırıldandı, "Hastanedesiniz Bayan Anderson, hafıza kaybı geçirdiniz sorun yok" diyerek cevap verdi hemşire...

(Bir kaç saat sonra)

Hemşire sinirle elini başına vurdu ve "Hiç biri işe yaramıyor, neden?!" dedi. Yeni doğan bebek olan Eliza'nın bir muggle yetimhanesine gitmesini istemiyordu çünkü oda bir yetimhanede büyümüştü ve oralarda büyümenin lanet bir şey olduğunu biliyordu. Kendisi Bayan Anderson'a bir kaç iksir vermişti -hafıza ile ilgili- ama hiç biri birazcık bile etki etmemişti! 

(2013)

Yetimhane görevlisi bağırdı "Kalk!" Eliza bu mükemmel (!) uyandırma şekline göz devirdi. Yetimhaneden nefret ediyordu, zaten yetimhanede yaşayan çoğu yetimhaneden nefref ederdi. Bilin bakalım kim gibi, Tom Riddle... Buna rağmen kızla Tom'un bir benzerliği yoktu. Kız katil olmayı pek istemezdi, O'nun gibi cani değildi kız... Yetimhane görevlisi Eliza'ya bir ziyaretçisi olduğunu söyleyince kız üstünü daha çabuk giyinmeye çalıştı. 

Kız kapıyı tıklatıp içeri girdi, içeride kesinlikle görmeyi beklediği bir görüntü yoktu. Dumbledore Eliza'yı okuluna kayıt yaptırmak istediğini söylerken, yetimhanenin müdüresi Eliza'yı elinden geldiğince kötülüyordu. Eliza hiç bir şey bilmiyormuş gibi davranarak içeri girdi. Dumbledore Eliza'ya doğru baktı, "Merhaba Eliza'ydı değil mi?" müdüreye dönerek şöyle dedi "Eliza ile özel konuşacağız."

Bitti.

Sonrasını tahmin edebiliyorsunuz heralde? Mektubunu veriyor vb..

Bye 👋🏻

Deadly Wirior's 👑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin