bölüm 2 : otel

75 3 9
                                    

Hala dizlerim aciyor yaaa.Sabah saatin 4'ü. Cok erken cikmisiz lan.

Evden çıkalı daha yarım oldu ve o sure zarfından bu yana hala yoldayız. Otele gitmek için 1 buçuk saat gitmek zorundayız ve daha yarım saat gitti. Geriye kaldı 1 saaat . Geri kalan yolu muzik dileyerek uykuya daldigimi hatirliyorum.

~ Otelde ~

Biri beni hayvan gibi sarsarak uyanırdı. Gözlerimi actigimda halamin bana piç smile yaparak baktigini gördüm.

"Ender halacim rekorunu kirdin. 1 saatlik uykunun var şu anda."

"Hala benim rekorum 15 dakika bi kere "

"Olsun genede seni göt ettim. Neyse hadi kalk otele geldik seni bekliyoruz. Otele giriş yapıldı. Süit'e valizler gitti. Hadi kalkta fazla vakit kaybetmeden havuza girelim. Her tarafim buzulene kadar kalacam."

"Hala zaten göt kadar boyun var sen orda buharlasir giderdi valla. Benden demesi." piç smile yapmak:))))

" Aşk olsun halacim.İyi sende sıcak şu sayesinde AZCİK KİLO VERİRSİN."bu kelimeleri sırf gıcık olayim diye üstüne basa basa söylemişti.

" Olsun hala olsun aşk olsun bende onu istiyom zaten."

"Doymadin erkeğe halacim. Artık burda da sevgili yaparsan devenin bale pabucu halacim."

"Yapacam hala yapacam sana inat yapacam."

"Hadiiiiiii....."

"Tamam hala tamam kalktimmmm..."

Otele girerken erkan amca ve iremle karşılaştım. İrem kankim benden bi yaş büyük ama cok kafa bi insan. Onunla mesajlasirken " Sjjssssj,djjdddjj" gibi müthiş benzetmeler görüyorum. Alam ben yerim bu kızı :))))))

" Selam "

" Selam kankiiii. Nabion ender."

"İyidir kanki sen nabion."

"Nabiim bende 4n1k'ya ve Sonat'a guncelleme bekliyom."

"Bende. Cok güzel ilerliyo ya."

"Bencede. Kankiii biliyon mu ?? Bende kitap yazmaya baslicam.Ama bir türlü uygun baslik bulamadim.Bana yardım etcen mi ???"

"Bakarız kankisi."

"Hadi kızlar.Disarda yakında kardan adamlara doneceksiniz."

"Tamam erkan amca."

" Tamam baba ."

(Erkan amca iremin babası oluyor arkiler.)

Süit'e ciktiktan sonra yüzücü mayomu giydim ve hicbir sey yemeden aşağı havuza indik.Kac saat yuzdugumuzu hatirlamiyorum. Halamin dedigi gibi her tarafimiz buzusmustu. İreminde gozlukleri sürekli bugulandigindan çıkarmak zorunda kaldi.

" Kankimmmm hicbirsey goremiyom."

"Merak etme kankim ben seni yonlendiririm."

"Tamam kankim sana guveniyom.Beni karşıya kadar goturur musun?"

"Tamam kankim."deyip arkami donmemle hem eski arkadasim hemde eski sevdiğim çocuğu gördüm(bunlar ayni kisiler).Hemen arkami döndüm ve yuzdum.İremde zar zor yanima geldi.

"Ne oldu kankim??"

"kankim eski sevdigimi gördüm."

"Ahahaha na-nasil yaaa ? Ahahaha..."

"Evet kankim tam arka tarafta.Gülme irem yaaa."

"kankim ben senin kadar bahtsizini gormedim yaa."

EsperérHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin