Harry
Reggel Louis simogatására ébredtem és komolyan mondom ez volt életem legjobb érzése, mikor észrevette, hogy felébredtem kicsit megijedt.
-Hazzy ne haragudj, hogy felébresztettelek csak olyan aranyosan aludtál, hogy nem bírtam ki, hogy ne simogassalak-kezdett el magyarázkodni
-Lou nyugi, sosem keltem fel még ilyen boldogan mint ma-mosolyogtam rá, majd adtam egy puszit az orrára és a mellkasára hajtottam fejem és hallgattam szíve ritmusát amit egy kopogás zavart meg.-Jó reg...-kezdett bele Zayn, majd tátott szájjal nézett ránk-Itt meg mi történt?-kérdezte totál lesokkolódva
-Mennyi időnk van reggeliig?-kérdeztem
-Úgy durván fél óra-válaszolta Zayn
-Jó akkor hívd be a srácokat is-mondtam neki, mire ő ezt meg is tette
-Sziasz....-kezdtek ők is bele, majd szó szerint elállt a szavuk-
-Itt meg...-kezdett bele Liam, mire Louis egyből közbevágott
-Befognátok végre, hogy elmondjuk?-nevette el magát, mire Ők leültek Louis Üres ágyára mi pedig felültünk a mi ágyamon, hogy elkezdhessünk mesélni
-Szóval az egész úgy volt, hogy-kezdtem bele, majd Louis-val mindenbe beavattuk a fiúkat akik végig tátott szájjal hallgattak minket. Miután a végére értünk először Zayn tudott megszólalni.
-najooo-kezdett bele-Először is ha ez nem veletek történt volna meg akkor ezt a story-t el se hinném, ti komolyan mondom tényleg egymásnak vagytok teremtve-mondta, mire mi összenéztünk Louis-val és elmosolyodtunk-Másodszor pedig szeretnék néhány dolgot előre leszögezni-mondta, mire kérdőn néztünk rá ezért folytatta- 1. Louis ha össze mered törni Harry szívét én az arcodat fogom-mosolygott Louis-ra mint egy angyal, mire Lou egy kicsit megijedt ezért oda súgtam neki, hogy ilyenre úgysem fog sor kerülni ezért lenyugodott-2. az esküvőtökön én leszek Harry tanúja-és mielőtt bármit is mondhattunk volna töretlenül folytatta-És 3. és egyben a legfontosabb az első gyereketeknek én leszek a keresztapja-itt már nem bírtuk tovább és mindenkiből kitört a nevetés-Na elfogadjátok a feltételeim?-kérdezte Zayn miután abbahagytuk a nevetést
Ha ez kell ahhoz, hogy az áldásodat add ránk akkor természetesen-válaszolta Louis, majd rám pillantott-Hazz?-kérdezte
-Perszeee-vigyorogtam mint egy tejbetök, majd egyenként Niall és Liam is gratulált nekünk, imádom, hogy ilyen elfogadó barátaink vannak.Reggelinél elmondták a tanárok, hogy az éjszakai vihar miatt ismét kicsit hidegebb van ezért délelőtt biztosan a táborban lesz programunk, amit majd később elmondanak csak arra kértek minket, hogy reggeli után menjünk a házaink alatt lévő közös konyhába és ott, majd mindent részletesen elmondanak. Reggeli után természetesen mindenki úgy tett, ahogy a tanárok kérték és már vagy 5 perce ott álltunk a konyhába és vártunk a csodára mire végre betoppantak a tanárok.
-Szóval gyerekek a feladat nagyon egyszerű lesz ugyanazokban a csapatokban kell legyetek, mint amikben tegnap neveztetek az esti programban-majd ennél a résznél rám pillantott a tanárnő mire bólintottam és láttam a szemében azt a tipikus "ezt később még elmondod" pillantást, ezért is imádom ezt a tanárt olyan akár egy barát-És a cél az lesz, hogy a csapatok minél több palacsintát süssenek.Érthető?-kérdezte, mire mindenki bólintott-rendben akkor menjetek a gáztűzhelyeitekhez ott találtok egy receptet és az alapanyagokat, de a feladatokat már ti osztjátok fel egymás között. 45 percetek lesz az egészhez, hogy minél többet tudjatok sütni, mondta a tanár, majd megvárta míg mindenki elfoglalja a helyét, hogy indíthassa az órát-Éss START-ordította el magát mire mindenki elkezdett dolgozni.
Louis
Egyszerűen szavakkal nem tudom leírni Harry-t, most is ahogy egész verseny alatt csak sürgött forgott a konyhában és tökéletesítette a palacsintát egyszerűen elképesztő volt. Konkrétan kifogtam a főnyereményt és viszont szeret engem, ezt még mindig nem tudom elhinni, hogy velem történik mindez meg. Imádom Őt úgy ahogy van kívül belül, a barátaink pedig szintén szavakkal nem leírható személyek, nem gondoltam volna, hogy reggel ilyen jól fogják fogadni ezt az egészet, a gondolat menetemből egy tanár szakított ki.
-5..4..3..2..1..Vége-ordította el magát, mire mindenki lerakott mindent, körülnéztem és láttam, hogy mindenkinek több palacsintája van nekünk, de nem érdekelt, mert Harry gyönyörűeket sütött-Szóval úgy döntöttünk, hogy ne csak egy nyertes legyen, ezért 3 kategóriában fogjuk nézni a palacsintáitokat. Ugye darabszám ami eleve megbeszéltünk, íz, és kinézet szerint-itt felcsillant a szemem, mert tudtam, hogy itt esélyesek vagyunk az első helyre, majd a tanárok arrébb vonultak pontozni.
-Nos meg is vannak az eredmények-kezdett bele a tanár-A darabszám kategóriát a nokedlik, az íz kategóriát a hercegnők és a küllemet pedig a One Direction nyerte-mosolygott a tanár, mire mi felordítottunk és megöleltük egymást, majd mindenki megtapsolt mindenkit és nem sokkal később el is indultunk ebédelni.Harry
Nagyon élveztem ezt a versenyt és nagyon boldog vagyok, hogy megnyertük az egyik kategóriát, amit szinte el sem hiszek. Ebéd után már bőven jobb idő volt, így lementünk a partra és folytattuk a tegnap befejezett játékunkat, azzal az egy feltétellel, hogy én mindig Louis-val voltam ,mert "kihisztiztem". Észre sem vettük, hogy hogy repül az idő ezért 7 körül vissza mentünk a táborba átöltöztünk rendes ruhába és már mentünk is enni, ahol ismét kiderült az esti program ami az eddigieknél még jobban tetszett nekem.
YOU ARE READING
Csak egy nyári tábor...vagy mégsem? ~befejezett~
FanfictionCsak egy átlagos srác voltam, mindaddig míg egy nap egy álmom valóra nem vált... Ez voltam én, Harry Styles egy átlagos 17 éves srác míg meg nem láttam Őt. "Mikor megláttam őt azt hittem ott helyben elájulok, nem hittem a szememnek" ~trágár szavak~