Harry
Louis-val a pihenő időt nem nagyon pihenéssel töltöttük (nem félre érteni), konkrétan fél órán keresztül csókolóztunk és szeretgettük egymást. Fél óra múlva Niall kopogott, majd lépett be a szobánkba egy adag kajával.
-srácok-állt meg egy pillanatra amikor meglátta, hogy éppen faljuk egymást-Csak azt akartam kérdezni, hogy akkor jöttök e biliárdozni vagy inkább minél hamarabb húzzunk el a házból-nevette el magát mire mi is nevetni kezdtünk
-Igen megyünk Ni-válaszoltam-És köszi, hogy szóltál- mosolyogtam rá majd elindultunk ki a házból a biliárd asztalok felé.Az első körben a Ziam illetve a Larry csapat csapott össze és igaz kicsin múlt, de végül legyőztük Zayn-t és Liam-et. A következő körben Niall és Stella illetve Maya és Gigi voltak egy csapatban és itt a csajok nyertek ugyanis a szőkék inkább csak zabáltak és néha néha belőttek egy egy golyót. Így játszottunk órákon át, a csapattagokat folyton váltogatva, majd csak akkor hagytuk abba a játékot amikor odajött hozzánk egy tanár, hogy most már ideje elindulni vacsorázni, Mi pedig így is tettük.
Vacsora után még volt egy óránk az esti táborzárásig ezért úgy döntöttünk, hogy folytatjuk az imént félbehagyott biliárdot.
-Niall bazdmeg megtennéd, hogy néha figyelsz is egy kicsit és nem csak tömöd a pofád?-akadt ki Zayn mire én Lou-val ezen jót nevettem-Larry nem nevet-mutatott ránk-mire még jobban nevetni kezdtünk és természetesen mindenki csatlakozott hozzánk
-Bocsi Z csak olyan finom-nyammogta Niall
-Ahh engedjük el úgyis Gigi és Stella fog nyerni-nevetett Zayn
-Hát jó- mondta Ni és evett is továbbEszméletlen jó volt a játék, rengeteget nevettünk és ez ment mindaddig ameddig a tábor hangszóróiból meg nem szólalt a táborvezető.
-Mindenki legyen 5 perc múlva a zászlóknál, hogy megkezdhessük a táborzárást-mondta, mire mi megindultunk a házunk felé pulcsiért, mert már nem volt túl meleg, majd miután mindenki felkapott magára valamit ár indultunk is a zászlókhoz. Meg kerestük a csoportunkat majd mi is beálltunk oda.
-Úgy látom lassan mindenki ideér szóval szerintem el is kezdem-kezdett bele a táborvezető-Először is szeretném kihirdetni csapatverseny eredményét-mondta-Kérem, hogy ne csüggedjen senki, ha nem ért el dobogós helyezést, mert minden csapat fog kapni egy csomag cukorkát a részvételért-erre a mondatra felcsillant Niall szeme
-Hallottátok?-suttogta Ni-Mindegy hanyadik vagy kapsz kaját-mondta vigyorogva mire mi nevettünk rajta egy sort.
-A 3. helyezett- kezdett bele ismét a táborvezető- A Bad boys csapat-mondta ki, majd mindenki tapsolni kezdett miközben Ők kimentek a nyereményeikért-A 2. helyezett-folytatta miután a fiúk visszasétáltak csoportjukhoz-A....1D girls-mondta ki mire mi kitágult szemekkel néztük, hogy kik lehetnek azok, majd észrevettük, hogy Maya, Gigi és Stella csapata, mikor ezt Zayn Liam és Niall meglátta majd elolvadtak barátnőiktől, tényleg kedves gesztus volt ez tőlük.-Az 1. helyezett pedig nem más mint a One Direction-ordította, mire mi teljes meglepődöttséggel az arcunkon kezdtünk el sétálni a táborvezető felé-Úgy látszik ez az 5 fiú nem csak énekelni tud-nevetett, majd sorban mindenkivel kezet fogott és átadta az oklevelünket illetve egy adag csokit, mire Niall szeme rögtön felcsillant.-Most pedig, hogy mindenki megkapta a nyereményét, hallgassuk meg a Himnuszt és nézzük meg ahogy leengedik a zászlókat-mondta a táborvezető, majd mondata után be is indult a zene. Miközben néztem, ahogy jönnek lefele a zászlók kicsit elszomorodtam, hogy ez az utolsó esténk itt és lepörgött előttem minden egészen hétfő reggeltől mostanáig, gondolatmenetemből ismét a táborvezető szakított ki.
-Most pedig megkérek mindenkit, hogy fáradjon a hátsó kerthez, mert készültünk egy kis meglepetéssel nektek-mondta, majd mindenki elindult az imént említett célpont felé.
YOU ARE READING
Csak egy nyári tábor...vagy mégsem? ~befejezett~
FanfictionCsak egy átlagos srác voltam, mindaddig míg egy nap egy álmom valóra nem vált... Ez voltam én, Harry Styles egy átlagos 17 éves srác míg meg nem láttam Őt. "Mikor megláttam őt azt hittem ott helyben elájulok, nem hittem a szememnek" ~trágár szavak~