Egy jó kis délelőtt

192 22 6
                                    

Harry

Reggelinél a tanárok ismét mint eddig minden reggel ismertették a mai programot.

-Szóval a mai nap konkrétan a tiétek azt csináltok amit szeretnétek-nézett körbe-Persze ésszel, ne értsetek félre. Lemehettek a strandra vagy elfoglalhatjátok itt magatokat, de az egyetlen feltétel, hogyha le akartok menni a partra akkor szóljatok nekünk előre és megmondjuk, hogy körülbelül mikorra kell visszajönnötök-nézett körbe, majd miután látta, hogy mindenki tudomásul vette amit mondott Ő is leült reggelizni.

A fiúkkal megbeszéltük reggelinél, hogy valószínűleg mindenki délután fog lemenni a partra ezért mi lemegyünk most és délután maradunk inkább fent ezért ezt gyorsan el is mondtuk a tanároknak és visszamentünk a házunkba és összepakoltuk gyorsan a strand cuccainkat. Miután összepakoltunk Mi Louis-val bezártuk a házat a fiuk pedig addig elfutottak hercegnőikért. Megbeszéltük, hogy a kapunál találkozunk ezért mi Louis-val el is indultunk oda kézen fogva. Hosszú ideig csak álltunk egymás mellett mire Louis végre maga felé fordított és megszólalt.

-Hazzy-m olyan szép vagy-bókolt nekem
-Te sokkal szebb vagy kócosom-mondtam neki, majd magához húzott és megcsókolt aminek Zayn jelenleg irritáló hangja vetett véget
-Szerintem jobb lenne, ha csak mi hatan mennénk le a partra és ti inkább felmennétek a szobába-mondta
-Kurva vicces vagy Malik-mondta Louis miután eltávolodott tőlem, majd mindenki megfogta párja kezét és el is indultunk. 

AZ út ismét nem volt hosszú főleg nem úgy, hogy végig foghattam közbe életem szerelmének a kezét. A strandon ma nem játszottunk olyat mint az elmúlt napokban, mert inkább mindenki a párjával volt elfoglalva. Louis-val éppen beszélgettünk elég közel egymáshoz, amikor oda jött hozzánk 2 elég aranyosnak tűnő lány.

-Sziasztok-köszönt ránk az egyik mire mi távolabb léptünk egymástól-Lehet egy kérdésünk?-kérdezte ugyan az a lány
-Sziasztok, persze-válaszoltam kedvesen
-Ti melegek vagytok?-kérdezte-Mármint nem rosszból-mentegetőzött
-Igen Ő itt életem szerelme és eszméletlenül szeretem-karolta át közben Lou a derekam-Nagyon remélem, hogy egyszer ti is rátaláltok arra a személyre akinél első pillanattól kezdve azt fogjátok érezni, hogy megtaláltátok a másik feletek-mosolygott rám Louis majd a lányokra nézett
-Úr isten ezt nagyon aranyosan mondtad látszik, hogy tényleg nagyon szeretitek egymást, és sokáig nektek-mosolygott ránk-Viszont mi csak ennyit akartunk kérdezni szóval köszönjük a választ, sziasztok
-Igazán nincs mit-válaszolt Lou-Sziasztok-köszöntünk végül egyszerre. Miután a lányok elmentek Louis felé fordultam és elmosolyodtam
-Louis, imádlak-mondtam, majd számat az övének tapasztottam és nyelvem felkérte az Övét egy táncra, majd csak hosszú percek múlva váltunk el egymástól levegő hiányban szenvedve.
-Én is imádlak Hazzy-válaszolt végül Lou
-Hey srácok-kiabált oda nekünk Zayn-Gyertek lassan menjünk vissza a táborba-mire mi közelíteni kezdünk a part felé. 

Út közben vettünk egy fagyit és mire visszaértünk a táborba, már mindenki el is fogyasztotta jeges finomságát. Miután a lányok csókot adtak párjaiknak el is váltak tőlünk és Mi is elindultunk a házunk felé Liam kivételével, mert Ő bevállalta, hogy szól a tanároknak, hogy visszaértünk. Miután ledobtuk cuccainkat már mentünk is ebédelni, mert már nagyon éhesek voltunk. Kajálás közben megbeszéltük a fiukkal, hogy ebéd után tartunk egy fél órás pihenőt és, majd utána elmegyünk biliárdozni. 



Csak egy nyári tábor...vagy mégsem? ~befejezett~Where stories live. Discover now