15.

53 7 0
                                    

Večer som bola veľmi nadšená, keď sme hlavne s chalanmi boli v ich karavane. Usalašili sme sa na mieste, čo vyzerala ako mini obývačka.
„Kde je Zach?" opýtala som sa so záujmom. Mám taký pocit, že sa mi vyhýba.
„Išiel si ľahnúť, bol vyčerpaný. Možno sa chce dobre vyspať na zajtrajšiu šou." povedal Jonah a pokrčil pleciami.
„Mimochodom, kde chcete spať? Už iba my piati sa tu tlačíme jak hurky,..."povedal zaujato Daniel.

„Tak Mia, môže spať tu na gauči pri mne, ak ti to samozrejme nebude vadiť Mia." povedal ich kamarát Eben.
„Nie, v poriadku."
„Fajn, takže poďme ľudia spať, lebo zajtra nás na pódium nedostane nik."

Ráno som sa zobudila s dvomi hlavami nado mnou.
„To takto krásne budíte ľudí, že sa im klaniate nad hlavou?" opýtala som sa Jonaha a Daniela. Všimla som si, že Eben spal jak zabitý.
„Nevieš, kde je Anet?"
„Nie. Kde povedala, že bude spať večer?"
„To je ten problém. Nepovedala. Vyriešili sme iba tvoje miesto."
„Bože, neviete spať? Máme ešte hodinu, tak vypadnite do postele. A mimochodom Anet spí s Corbynom."
„Čože?" vykríkla som na celý karavan.
„Ktorému tu tak šibe, že kričí na celú dodávku?" vyšiel nasratý Jack.
„Prepáč."
„Mohli by ste sa všetci láskavo vrátiť do svojich postielok? Za pochopenie ďakujem." povedal Eben a prevrátil sa na druhú stranu.
„Ten kus dreva s madracom sa posteľ nedá nazvať." sadol si Jonah ku mne na gauč.
Kým sa všetci pozobúdzali, tak sme stihli pozrieť dva filmy. Keď vošla anet všetci stíchli a mňa zavolala na slovíčko. No moja pekná, budeš mať čo vysvetľovať.

„Ty si spala s ehm, Corbynom?"
„Hm, ano."
„A?"
„Čo a?"
„Ako si sa k nemu do postele dostala?"
„Chcela som najskôr spať s tebou na gauči, ale rozťahovala si sa a potom ma Corbyn zavolal ku nemu."
„A som lepší spoločník." prišiel Corbyn a preložil si jeho ruku cez moje plece a mrkol na Anet.
Zbadala som Zacha a chcela ísť za ním ale pustil sa do konverzácie s chalanmi a ja som nechcela zavadzať.

Prečo práve ty? ll Z.D.HWo Geschichten leben. Entdecke jetzt