Peter Maximoff'un hızla kaçmasıyla kampüste iki yaşam formu kalmıştı. Ne saçmalıyorum be? Ben bu çocuğu görünce beyinen bile tutulma yaşıyorum.
''Ben iyi misin diye gelmiştim, Peter'den hoşlandığını bilmiyordum üzgünüm...''
Arkasını geri döndüğü an kırgınlığından anladım ki oda benden hoşlanıyordu. Ve bu benim söylemek için tek şansımdım.
'' PETER'DEN DEĞİL SENDEN HOŞLANIYORUM!''
Attı adımla durmuştu şokta gibiydi. Hızla karşısına geçtim. Hareket etmiyor sağa sola bakmıyordu. Ve kafasını oynatmıyordu. Nefesimi tuttuğum sırada kollarını omzumda hissettim.
Saçlarıma öpücükler konduruyordu.
''Seni seviyorum.''
Bana sadece benim duyacağım şekilde fısıldadı.
'' Bende seni.''
Öksürük sesi gelince hızla ayrıldık.
'' Bay Barton eminim okulumda olmanızın mantıklı bir sebebi vardır?''
Harikasın Charles(!) Hayatımın aşkına kavuşurken bizi bas!
'' Helen kötü olduğu içi onunla ilgilenmek istedim efendim.''
Ya kalbini yerim senin.
'' Eminim onunla biz ilgileniriz ve sende şu an okulumuzdan ayrılırsın.''
Charles lütfen yapma! Yıllardın hayalini kurduğu anımla oynama.
''Müshadenizle veda edebilir miyim Sahip-pardon Bay Xaviar?''
Barton'da ne numaralar varmış? Ama utandığım için elimi uzatırken o yanağımı öptü.
Kalbim dayanmıyor be piç!
Ben ona el salladıktan sonra okulun girişindeki arabayla onu bekleyen babasına gitti.
"Cidden bunu yapmak zorunda mıydın? "
"Eğer Erik'in ifadesini görseydin zorunda olduğumu anlardın. "
" Ne ? "
"Erik'i görmen lazım? Binadan çıkıp seni kucaklayacak sonra bir kafese tıkacak gibiydi. "
Kahkaha atarken okula girince hiçbir şeyi umursamadan kitap okuyan ve ve viski içen bir Erik görürseniz ne yapmalısınız?
Sanırım benim yapmadığım türden şeyler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mother's Daughter
FanfictionÖlü numaranın ikici kitabı ilkiyle bağlantısı olsada okumadanda anlayabilirsiniz. Daughter of Tony Stark. Uyarı! Mükemmel zeki bir kız ararsanız elini boş dönersiniz o annesinin kızı...