"Kutu? " Dedi merakla.
" Doğum gününe 2 gün olabilir ama erken doğum günü hediyen. "
Tekrar sarılması ile mutluluğumu taçlandırdı. Peki tam o sırada Laura Teyzeye yakalanmam...
Hızla ondan ayrılırken o kafasını askılığa çarptı.
Yılın çifti ben ve rezilliklerim.
Bunu gören Laura Teyze çaktırmadan gülümsedi.
Utansamdan ona meraba deyip sarıldım.
Clint ile de sarılırken hepsi mutlu oldu.
Yaşıtım olan tek kişi ve evdeki kız olan tek velet Lila'ya sarıldım. Clint ve Bart odun kesmeye gitti.
Lila ile akşam yemeğine yardım ediyorduk.
Çünkü Clint eğer bu seferde yemeğe kalmazsan beni eve almamakla tehdit etti. Söz konusu Clint ise yapar mı?
Yapar...Clint annemi ve biyolejik unsurumuzu (ona Baba veya insan demeyi diğerlerine hakaret sayıyorum) tanıyormuş ve doğumunda da oradaymış.
Bu yüzden Tony ile karşılaşmak istememe destek oluyordu.
Size hiç söylemedim değil mi? Hayatımda tek bir baba yoktu. Kocaman bir ailesi olan biriydim. Annem ölünce Avengers ve annemin arkadaşları her zaman bana destek olmuş ve beni sevmişti.
Mesela bana uçurtma yapmayı Sam, Bucky ve Steve öğretmişti.
Clint bana inatla ok atmayı öğretirken. Yayı çok verdiğim için düşmüştüm. Ve o an Laura gelip dizlerime pansuman yapmıştı.
Bana satranç oynamayı Charles öğretmişti. Ve Erik'le ne zaman oynasak millete tur bindiren adam bende asla kazanmazdı.
Fizikten düşük alınca Natasha ve Bruce benimle çalışırdı.
Kısacası kocaman bir aileye sahip biriydim.
Tüm bu hatıralar benim gülümsetirken. Dışarıdan gelen araba sesiyle kaşımı çattım.
"Kimseyi beklemiyorduk?" Diye açıkladı. Clint kapıya giderken.
Ama kapıyı açınca emri vaki yapmayı seven birini kapıda gördük.
Tony Stark...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mother's Daughter
FanficÖlü numaranın ikici kitabı ilkiyle bağlantısı olsada okumadanda anlayabilirsiniz. Daughter of Tony Stark. Uyarı! Mükemmel zeki bir kız ararsanız elini boş dönersiniz o annesinin kızı...