Süpriz.

510 44 16
                                    

Akşam sırt çantamı tek koluma takık Xavier Yetenekliler Okulu tabelasına baktım. Tel çiftleri itip kapattım ve hızlı adımlarımı okula attım.

Erik ve Charles hararetli bir konu hakkında konuşuyorlardı.

Ve bardaktan anladığımı kadarıyla viski içiyorlardı.

Onlara yanaşıp,
elime viski bardağını almamla elimde alınması bir oldu.

" Hadi ama? "

Bunu söylemem ikisinide güldürünce Erik'e sarıldım.

" Bana yok mu? "
Diyen Charles'e ise dil çıkardım.

"Elimden viski bardağını almasaydın belki sarılırdım. "

" Gene liseden atıldın ve atılmadığın okul olmadığı için artık şansını bizim okulda denedin? "

Erik elinde az önce benden alınan bardakla konuşunca kafamı sağa sola salladım.

" Bizimkiler yemeğe çıktı bende buraya dadandım? Kalabilir miyim? "

" Hafta sonuda burada kalırsan neden olmasın? "

Şu bir gerçekti ki Xavier okulunda sevilen biriydim. Özellikle first class öğrencileri tarafından.

Hatta o kadar seviliyordum ki Charles ve Erik ben küçükken beni evlatlık almak için Sasha ve Vian'a çok teklifte bulunmuş. Ne kadar red alsalarda. İkiside benim vaftiz ailem olmuş.

Ve ben her hafta buraya en az iki üç gün gelirdim.

Çoğu hafta sonu burada kalırdım.

" Saat çok geç küçük hanım doğru yatağa! "

Charles yemin ederim sevimsiz sıkıcı büyük babalardansın.

" Erik ve Raven'da aynı cümleyi kuruyor. "

Charles'in son cümlesine omuz silktim bize sorarak bakan Erik'e yanağını öpüp sonra Charles'in yanağını öptüm.

" İyi geceler yakışıklılar. "

Hızla merdivenlerden çıkarken ikisininde gülüp benim dedikodumu yaptığına emindim.

Koridorun sonundaki odaya doğru adım atıp kapıyı açınca zibilyonuncu rüyasını gören Jean'in yanındaki boş yatağa yerleştim. Hızla üstümü giydim ve uyudum.

+++++++

Aşk dediğiniz meret o kadar boktan ki! Neyse sabah kalkıp Jean'le sarılma tepinme ritüeli yaptık. Ve sonuç bize kızıp yukarı çıkan yukarı çıkıncada üstüme atılan Peter Maximoff. Kızlarla Bart'a olan boktan aşkımı ve tüm olanları anlatınca. Jean parlak zekasıyla (!) beni buraya getirdi. Şimdi ise okula uzak olsada mutant kankalarım saniyesinde zorla getirildiğim. Barton çiftliğindeydim.

Hayatta neyi istemesen onu yapıyorsun kardeşim.

Bu istikrarla devam. Elimdeki hediye kutusuyla beklerken kapıya vurdum.

Kapı açılır açılmaz bana sarılan Bart'la fikrim değişti, Jean'in o kadar kötü fikirleri yoktu bence.

Mother's DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin