Chapter 3

129 16 2
                                    

След около десет минути въртене в леглото заспах, но не за дълго.Събудих се и беше само 3:47.Седях и гледах тавана и си мислех за всичко.Ами, ако някой се сети за мен и започне да ме търси?"Никой няма да те търси, глупачке!"каза гласчето в главата ми.Много ми се кара и е много лошо.Вижте ме говоря сама с гласчето си.Започвам да психиясвам.Ами, ако избягам?Дали ще ме намерят?"Разбира се, че да, те са висши престъпници, Емили".Имах приятели, но само се възползват от мен, защото произлизам от заможно семейство.Най-добрите приятели, които един може да има са моите!Загледах се в Хари.Как може да бъде толкова красив, а в същото време такова чудовище?Едва ли, някога ще намеря отговора на този въпрос!"Ооо, ти с твоето любопитство ще го намерите много лесно".Пак тоя!Някога ще млъкне ли!?"Не, няма да млъкна!".Идиотче!
Приближих ръката си до лицето на Хари и понечих да го докосна, но той започна да отваря очите си и аз дръпнах ръката си рязко.

-Защо не спиш?-попита той с дрезгавия си и сънен глас.

-Не ми се спи.

-Заспивай.

-Де да можех!-казах и изпуфтях.

-Правили ти се нещо?

-В четири часа?-повдигнах вежда, а той само кимна.-Нали не е това, което си мисля!?

-О, моля ти се, дори и на мен не ми се прави секс, когато току-що съм станал.

-Но аз исках!-казах като малко дете.

-Наистина ли?-попита и самодоволна усмивка се появи на лицето му.

-Не.А, сега какво ще правим?

-Каквото кажеш!

-Не знам.Избери ти.

-Ами аз мислех, че наистина може да...

-Сериозно ли?

-Да.

-Май отдавна не си правил секс?

-Вярно е.

-Няма и да правиш, докато си с мен.-казах му и се усмихнах самодоволно.

-Но...

-Без но!

-Няма да ми устоиш.

-Ооо ще го направя, красавецо.

После започнахме да си говорим и да се смеем на тъпите шеги на Хари.

-Днес ще дойдат Найл и Лекси.Ще бъдем четиримата на вечеря.

-Радвам се!

-Това сърказам ли беше?

-Съвсем не!-казах и щракнах с пръсти.

-Оо, госпожицата можела да бъде съркастична.

-За вас винаги господине.-поклоних се, а той избухна в смях.

-За Бога, Емили ще ме умориш.-каза той като се опитваше да си поеме въздух.

-Пак заповядай.-щом изрекох това той отново започна да се смее и то по-силно.

След като се поуспокои малко започнахме отново да си говорим, докато не ме пита странен въпрос.

-Знаеш ли кой Люк Хемингс?

-Ъм, не.

Той стана от леглото, бързо се облече и излезе.Какво му стана изведнъж!?

Love in dollWhere stories live. Discover now