Минаваха дни и най-сетне дойде време да се срещнем с приятелите на Луи.Зейн,Лиам,Найл и Хари.До колкото разбрах всеки един от тях си има своя собствена кукла , освен Хари той още не си е избрал "перфектната".Все още не се знаеше коя ще си избере Луи.Без това всички щяхме да сме там.Защо пък трябва да си избере?За да се хвали?Не умирам от желание да съм му кукла , но тези четирите тук са полудяли по него.
-Отиваме до мола , момичета ,чакам ви тук след десет минути.
Преоблякохме се ,все пак нямаше да сме с онези рокли от шестнадесети век.
-Бързи сте!-подсмихна се синеокия и ми намигна.
Стигнахме до големия мол и влязохме в магазин пълен с много скъпи дизайнерски рокли.
-Когато си изберете рокля и обувки , елате , за да ми ги покажете и аз ще реша дали са подходящи.
Всички кимнахме и се запътихме към различни видове рокли.Видях една уникална рокля.Беше в черно и лилаво.Отзад бе дълга , а отпред къса - малко над коляното.Намерих черни високи платформи.Занесох нещата , за да ги види.
-Уау , тази рокля е невероятна!И обувките си съвпадат с роклята.Ммм имаш добър вкус.Сега ги облечи , за да те видя в тях.
Аз влязох в малката съблекалня и започнах да се събличам.Вкарах се в роклята и обух обувките. Излязох и той отвори устата си и ме гледаше така около две минути.
-Прекрасна си!-каза , а аз се изчервих и само се усмихнах.
Всички си избрахме рокли и тръгнахме.Единствено роклята на Лола ми хареса.На другите бяха прекалено кифленски и много къси.След един час ще дойдат и другите , затова ще трябва да си оправим грима и прическата.Не си сложих много грим , а само червило, очна линия и спирала.Косата ми беше пусната и накъдрена.Тъй като бях готова преди другите слязох , за да си налея чаша вода , но ето че Луи също беше там.
-Какво правиш тук?Защо не се оправяш при другите момичета?-попита той.
-А-а-аз слязох , за да си налея вода , защото...такова...ъм...бях готова преди тях.-изпелтечих.
-Добре.-засмя се той.-И Емили кажи на другите , че Скайлър ще ми бъде кукла.Поне засега.
-Да ... тоест добре.
Започнах да се качам нагоре по скъцъркащите , дървени стълби.Влязох през голямата врата на общата ни стая.Единствено Сара се оправяше все още.
-Момичета , Луи каза , че за тази вечер кукла ще му бъде Скайлър.-казах безразлично , а тя започна да се радва като малко дете,което е получило близалка.
Слязохме долу , където гостите ни ни очакваха.Както си мислех всички момичета си бяха сложили по десет тона грим , освен едно.Тя изглеждаше толкава естествена , затова реших да се запознаем.
-Хей , аз съм Емили!
-Алисън.Приятно ми е!-каза и подаде ръката си , за да се здрависаме.
-Чия кукла си?
-Аз съм една от куклите на Хари , ами ти?
-Аз явно съм новата кукла на Луи.Ъм , ти защо седиш отделена от другите?
-Те ме мразят.Защото не съм обичайната лигла , като тях.
-Мисля , че мразя е пресилено невъзможно е някой да те мрази , защото не си еднаква!
-Е , явно е възможно!Отколко време си кукла?
-Няколко седмици , ами ти?
-Година!Аз съм една от първите пет кукли.
-И какво правиш сама , докато те се забавляват?
-Чета или слушам музика.Ами ти как се справяш с твоето кукленско семейство?
-Мили са!
-Емили, ела за малко!-извика Луи.
Аз доприприпках при него , а той стоеше при другите четири момчета.
-Това са Хари,Зейн,Лиам и Найл , а това е Емили!
-Приятно ни е!-заговори тъмнокосия , който беше Зейн.
-И на мен!
-И така, Емили как е тук?Харесва ли ти?
-Ъм , да приятно е.Свиква се.
-Хари , Емили елате за малко.