-Емили ще бъдеш една от куклите на Хари за известно време!
-Какво...но защо?
-Слушай миличка това е бизнес , а и той ще ми плати много и затова бъди послушна или Хари ще реши какви ще са наказанията ти.-изказа се с толкова много гняв , а аз само кимнах в съгласие бъзмълвна.
-Луи , завинаги ли ще остана с него?
-Не, само две седмици!
Часовете минаваха и към полунощ трябваше да тръгвам с него.Качих и събрах багажа си в един куфар.След това заедно с куклите на Хари се качихме в нещо като бусче и потеглихме към почти същото имение , но само че това беше малко по-голямо.Другите ме гледаха с презрение и омраза , освен новата ми приятелка.Мълчах и гледах навън , докато те си шепнеха нещо.Когато пристигнахме слязох и се запътих към къщата.
-Емили изчакай малко в кухнята , а другите отивайте в стаята си.-каза той , а другите само кимнаха.
-Тъй като нямаш легло в къщата ще трябва да останеш в моята стая за тези две седмици , защото моето легло е двойно.-каза бавно с дълбокия си глас и след като чух това изпаднах в истерия , но не показах никакво чувство пред него само кимнах
Качих багажа си нагоре по стълбите и както очаквах имаше голяма врата , на която пишеше "НЕ ВЛИЗАЙ".Е, явно това беше неговата стая.Влязох и видях огромната стая.Гледах я още малко и отидох до леглото,хвърлих куфара си и се излегнах на двойното легло.
-Скъпа, нима вече ме чакаш?Мислех си, че ще ми трябва време, за да те накарам да се съгласиш.
-Какво!?-попитах стреснато.
-Няма значение!Явно си изморена, хайде ще си лягаме.