Лежах на дивана в "моята" стая, която трябваше да деля още тринадесет дни с Хари и гледах възможно най-скучният научен филм, затова как се хранят насекомите.Всъщност, на кой му пука!?Смених канала и след като прегледах каналите и изключих телевизора.Сега, като се замислих е минал само един ден, откакто съм тук и вече знам какъв е Хари. Гадост.Аз очаквах скоро да се махна.Все още премислях дали да избягам.Той все някак щеше да ме намери, нали?"Точно така, глупачке, разбира се, че ще те намери, та той е изкусен убиец." обади се гласчето, което никога не млъкваше и вече започваше да ме дразни, но си мисля, че този път беше право.Той наистина щеше да ме намери преди изобщо да съм тръгнала за някъде, мисля, че имаше и охрана отвън, охранителни камери и дори няма да мога да отворя вратата ей така, защото е електронна.(за неразбралите външната врата е електронна)Не можех да го направя.Отказвам се, не ми остава нищо освен да го търпя, но след като минат тези тринайсет дни се връщам при Луи.Всъщност при него ми е по-приятно, защото той не се занимава с мен.Рязкото отваряне на вратата ме изкара от мислите ми и ме накара да погледна към Хари.
-Емили, отивай да се преобличаш за вечерята и сложи нещо секси.-каза той и се подсмихна.
-Не знам къде има дрехи.-измърморих тихо, докато гледах надолу към скута си.
-Ще кажа на Алисън да ти покаже гардероба.
-Добре.-кимнах леко с глава, докато все още не го поглеждах.
Той излезе от стаята и след не по-малко от пет минути Алис се появи в стаята.Без да казва нищо тя ме хвана за раката и ме задърпа към една стая.Там беше гардероба.Да бе какъв гардероб беше огромно имаше много дрехи и обувки.
-Добре, Емили това е дрешника, аз ще тръгвам Хари не ми е казвал да седя с теб, така че не искам неприятности.-тя ме прегърна и излезе.
Започнах да търся дълга рокля, защото нямаше да послушам Хари и да облека нещо секси.Една тъмно лилава дълга рокля ми се наби на очи.Молих се да ми става.И да беше, като точно направена за моя размер.Съблякох я и започнах да търся и обувки.Да високи токово също тъмнолилави бяха идеални и си съвпадаха с роклята, идеално!
Намерих гримове и започнах да нанасям лек нюанс на сивото.След като приключих и с двете очи си сложих спирала, малко очна линия и гланц за устни.Вече бях напълно готова и се тръгнах към стаята.Отворих вратата и намерих Хари по боксерки търсеш колан за панталона си, който държеше в едната си ръка.Той ме видя и зяпна с уста, а аз сведох глава надолу срамежливо, изчервявайки се.-Хари, аз ще сляза долу и ще те изчакам.-усмихнах се, а той все още така зяпнал закима енергично с глава.
Аз излязох от стаята, слязох долу и седнах на дивана.Заиграх се с един кичур от косата си, а в това време пред мен застана къдрокоското в цялата си прелест.
-Трябва да дойдат след малко.-каза той, а в същото време на вратата се позвъня.
Хаза отиде да отвори. Те влязоха и се настаниха на масата.Аз бях до Найл срещу Хари. Започнахме да се храним и никой от нас не говореше, докато Найл не започна разговор на някаква тема.Аз дори не ги слушах. Усетих ръка на бедрото си.Ръката на Найл.Добре хора, главата е много къса. Няма да се оправдам, само ще се извиня.Моля коментирайте. Обичам ви!