Погледнах шокирано Найл, а той се подсмихна и започна да движи ръката си бавно надолу-нагоре по бедрото ми.Хари явно забелязал нещо ме погледна въпросително, а аз направих знак, че няма нищо, а той кимна леко.Отдръпнах ръката му от себе си малко трудно и се изправих от масата и отидох до таолетната, като преди това се извиних. В продължение вече на 5 минути не отделях погледа си от огледалото и премислях какво да направя.Ако се върна той ще продължи да прави нещо, но ако не се върна Хари ще побеснее."Какво си се разлигавила?Отивай веднага!" гласчето в ума ми ми се скара, но наистина ще е по-добре да се върна при тях.Всъщност това е перфектния момент да избягам. "Давай.Хари, ще те намери най-много след два часа."Не ме интересува.Ще избягам.
Съдрах роклята си и тихо излязох през вратата.Огромния вратник имаше малко място отдолу и се промуших.Аларма зазвуча и тръгнах да бягам без да поглеждам назад.
След 15 минути бягане без да спирам вече не чувах сирената, но чух как няколко коли приближават и бързо се покатерих на едно дърво.
Седях на дървото вече около три часа, но ми се пишкаше и слязох.Тъкмо стъпвах на земята и някой запуши устата ми с кърпа.След малко всичко стана черно.***
Събудих се в така познатата стая на Стайлс.Той стоеше седнал на стол до леглото и ме наблюдаваше с намръщен поглед.Веднага щом го зърнах се направих на заспала. Не исках да се събуждам след това, което направих, защото знам какво ме чака.-Знам, че си будна.-каза той със студения си глас, което ме накара да стисна очи.-И така мила ми Емили.Какво си мислеше?Че няма да те намеря?
Аз все още мълчах и не исках да отварям очи.
-Е след като беше толкова наивна ще получиш своето наказание.Усетих как той се приближи към мен.Хвана ръцете ми и ги завърза за таблата на леглото.Сълзи започнаха да се стичат от очите ми.
-Не се съпротивлявай и няма да боли толкова.-той се подсмихна и съдра и останалото от роклята ми.
Разкопча колана си много бързо и го смъкна надолу, като го изрита настрани.Събу боксерките си и пред мен се откри огромния му член.Без дори да съм мокра, той навлезе рязко и болезнено в мен, като изстена силно.Започна да се тласка яростно и безмилостно е мен, докато аз виках, плачех и ритах.Той прехапа устната си, а очите му бяха потъмнели.Хари хапеше врата ми силно, без да спира да ме изпълва с члена си.След десет минути болка, той свърши върху корема ми, облече се и излезе от стаята.Толкова ме болеше, че не можах да помръдна.Бях просто изтощена и заспах чисто гола на леглото.
*На сутринта*
Все още не можех да се движа, болката беше непоносима.Бедрата ми бяха целите в синини.
Събудих се облечена в къси гащи и широка тениска, която със сигурност беше на Хари.
След снощи реших да не говоря на Харолд.Няма да обелвам, нито дума за него.А като говорим за вълка, вратата се отвори и през нея влезе той с табла с храна в ръцете си.Остави я на нощното шкафче и отново излезе от стаята.Гледна точка на Хари
-Какво и направи, Хари?-попита Лиам.
-Нищо, просто я наказах.-казах аз и се подсмихнах леко.
-Та ти я изнасили, човече!-извика Найл.
-Какво ви пука пък на вас!?Това е просто едно тъпо момиче!
-За нас изглежда така, но за теб не Хари.
МОЛЯ КОМЕНТИРАЙТЕ.БЛАГОДАРЯ.ОБИЧАМ ВИ!!