Emily's POV
Излязох от малкото кафене , в което работех.Навън беше тъмно , много , много тъмно.Вървях на високите си обувки и не си чуваше нищо , освен ударите на токовете ми в земята.След още малко време чух шум в един от храстите.Знаех ,че някой ме преследваше.Спрях за минута.
-Знам , че искаш да ме отвлечеш!-извиках силно, за да ме чуе преследвача ми.
-Твърде си умна , миличка.-каза леко,като че ли като шепот и излезе от храста.
-Какво ще искаш да направя , за да не ме отвлечеш ?
-Нищо няма да поискам.
-А тогава защо искаш да го направиш?
-Аз съм престъпник и може би , ако не искаш да пострадаш може да дойдеш с мен.СЕГА.
-Ами, ако не искам?
-Ще стане лошо много,много лошо.
О , мили боже не искам да ме убие психопат , затова го последвах.В тъмното не можах да го видя , но си го представям ,като някой дебел чичка.Хвана ме за китката и започна да ме дърпа към един джип Рейндж Роувър.Влязох в колата и той сложи моят и неговият колан. След около петнадесет минути стигнахме пред огромна къща , бих казала имение.
-Слизай!-извика строго той.
Направих това , което ми каза и тръгнах на пред към имението.Бихте се учудили :как така не съм се съпротивлявала?Просто не искам да пострадам след травмата , която съм изпитала.
През някой от прозорците се издаваше светлина.Ние влязохме в къщата и след това го видях.Беше млад на около двадесет и една години с кестенява коса и сини очи.И е красив.Много,много красив.Явно дълго време съм гледала в лицето му, защото ме гледаше с повдигната вежда.Извика четири красиви момичета бяха на около моята възраст.
-Скайлър,Линди,Лола,Сара покажете и къщата!
-Да, Луи.-казаха едновременно те.
Е ,явно се казва Луи.
Момичетата ми показаха къщата.Имаше даже стая за наказания.Неговите правила бяха:
1.Не викай.
2.Не се опитвай да бягаш.
3.Не ми противоречи.
4.Изпълнявай всичко , което ти казвам.
5.Изпълнявай задълженията си.
6.Спазвай графика.
И така , вече от една седмица бях в къщата.Не беше толкова зле.Той се държеше, как да го кажа ...някак потайно.Скоро трябваше да се срещнем с приятелите на Луи и с другите кукли.Точно така това е куклена къща , а ние бяхме като кукли.Обличахме се като кукли и се гримирахме като кукли.Момичетата бяха много мили.