СПОВІДЬ
Любов – як дерево: вона виростає сама по собі,
пускає глибоко корені в усе наше єство
і часто продовжує зеленіти й навіть квітнути
навіть на руїнах нашого серця.
В. Гюго
- Я не можу мати дітей, - почала Кіра з найголовнішого, пильно дивлячись в блакитні живі очі священника. Жінка звикла до хтивих чоловічих поглядів, вміла читати по очах, чого чекати, чого боятися. А тут – печаль і відстороненість. Вперше в чоловічих очах - ані натяку на цікавість в її бік. Аж дивно було. Наслухалася Кіра про дива цього незвичного святого отця ще по дорозі в монастир: кого на шлях істини поставив, кого вилікував, кого від горілки відвернув, кому надію подарував. А вже як що обіцяв, то неодмінно збувалося. Отримав дар передбачення після того, як струмом вразило.
- На все воля Божа! – почула Кіра у відповідь спокійний впевнений голос батюшки, що оксамитом огорнув серце і душу, подарував на мить спокій. – Треба набратися терпіння.
- Якби ви знали, отче, скільки в мені терпіння... Та не в цьому річ. Я почуваюсь винною в тому, що відбувається. І найстрашніше те, що не можна нічого змінити...
- Не поспішай звинувачувати й картати себе. Бог дає тоді, коли менше за все очікуєш, - втрутився оксамитовий голос святого отця. Кіра про себе подумала, що мати такий голос і бути священником – гріх. Скільки на сцені безголосих співаків, а тут такий скарб в монастирі пропадає. І зразу ж забоялася крамольних думок у Храмі Божому. Невже вона грішна і з цим нічого не поробиш?
- Десять років назад я вбила дитину... - комок підступив до горла Кіри, і вона ледве здавила сльози. Але якщо вже прийшла – мала виговоритися.
- Ти позбулася дитини? – перепитав священник майже пошепки, жодного натяку в голосі на звинувачення чи докір. Як вони так вміють? Де вчаться?
- Ні, це не аборт, отче. Я керувала машиною і... Я втратила керування, з'їхала з траси і авто перевернулося, - згадувати було боляче, хоча й минуло так багато часу з того дня. – Я сама вбила свою дитину. Це жах! Думаю, що тому Бог і не дає мені дітей.
- Таким було провидіння Боже. В чому твоя вина?
- Я навіть не знала, що вагітна. Ми з чоловіком давно хотіли дитину, і все ніяк не виходило. І раптом вагітність... аварія... Лікарі сказали, що більше вже точно не буде...
YOU ARE READING
Я буду жити заради тебе
RomanceВона знала, що таке бути бажаною і коханою... Для батьків - улюблена донечка, для чоловіка - друг, коханка і партнер. У бізнесі - як риба у воді. Їй заздрили й хотіли бути на її місці... В ідеальному житті цілеспрямованої бізнеследі не вистачає о...