ЛІКАРІ
- Ден, я тебе дві години назад вигнала втриший, а ти знову на порозі, та що ж воно робиться? – волала писклявим голосом лікарка у фіолетовому вигладженому костюмі, що підкреслював її бездоганну фігуру. Маска закривала половину обличчя, але й очей вистачало, щоб зрозуміти – оці блискавки нічого гарного не віщують.
- Соня – не пищи, дитину злякаєш. Малій треба зробити усі аналізи, кардіограму і УЗД. Ні, порядок не такий, кардіограму, УЗД, а потім вже різними аналізами бавитися можна на дозвіллі. Темп – терміново! І на отому німецькому апараті, що місяць назад привезли, – нахабно вкладаючи Надю на каталку, що стояла напохваті перед дверима, вигукнув Данилов, проігнорувавши заяву медички. – А оцій не завадило б заспокійливого, - він зневажливо вказав рукою в бік Кіри. Остання за годину знайомства з нахабним чоловіком майже звикла до його хронічної манери іронізувати, тому навіть не стала коментувати. Та й усі думки Кіри були сконцентровані виключно на дівчинці, хоча Данилов наполегливо старався переключити її увагу на себе. Кіра, правда, недбало оглянула винуватця її вечірніх неприємностей і вперше спіймала себе на думці, що він до непристойності гарний і розкутою нахабністю навіть підкупає. Доволі цікавий екземпляр чоловічого егоцентризму.
- Даня, а ти нічого не переплутав? У нас тут не швидка допомога, а приватна клініка. Хто за це все платитиме? – сердито поглянувши на Кіру, ревниво спитала жінка у фіолетовому костюмі. Кіра встигла прочитати на бейджику «Адміністратор Ковальова Софія Григорівна».
- Я заплачу, скільки треба. Тільки обстежте мою дитину. Вона злякалася, а, може, де й забилася, - Кіра реально була готова на будь -які витрати, аби дівчинка виявилася неушкодженою. – Мені ніяких заспокійливих не треба. Я в порядку, – про що не переживала ніколи Кіра, так це про свою стресостійкість: життя било, як тільки могло, а вона, немов фенікс з попелу воскресала, ставала ще міцнішою, кращою.
- Платити нічого не треба, бо це я врізався у ваш зад, мадам, Кіра, ага? Соня, програма « 13 плюс», мені здається, в цьому місяці ще не вичерпана, - нагадав Данилов про встановлену власником клініки (і старшим братом одночасно), розроблену якраз для виключних випадків і дозованого дешевого обслуговування родичів.
YOU ARE READING
Я буду жити заради тебе
RomanceВона знала, що таке бути бажаною і коханою... Для батьків - улюблена донечка, для чоловіка - друг, коханка і партнер. У бізнесі - як риба у воді. Їй заздрили й хотіли бути на її місці... В ідеальному житті цілеспрямованої бізнеследі не вистачає о...