12.05.2031

76 13 10
                                    

Ben geldim, yine

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben geldim, yine

Ama sen hala yoksun, sevgilim...

Bunu artık kabullenmiş olsam bile, acısı geçmek bilmiyor. O yüzden her mektubumda sitem var galiba.

Ne yapabilirim ki başka? Ruhum yok ortalıkta ve bomboş olan bedenim duygularımı kaldıramadığı için acı çekiyor, Sevr. 

Otuz beş yaşındayım ama sanki asırlardır sensizmişim gibi geliyor bana. Bir çöldeymişim de tek ihtiyacım olan senken, hiç bir şekilde bulamıyormuşum gibi...

Tamam, daha fazla böyle konuşup seni üzmek istemiyorum. Sadece bana hep açık olmamı istediğini söylediğin için anlatıyorum sana. 

Şimdi gerçekten seni mutlu edebilecek bir konuya geçmek istiyorum, Sevr. Dün çok acayip bir şey oldu. Aslında son üç yıldır bunu yapmayı planlamıştım ama hiç bir şekilde kabul edilmediğim için umudum git gide sönüyordu.

Dün ise bir mucize gerçekleşti galiba ve ben baba oldum...

Namjoon hyung'un avukat bir arkadaşı var, Young Ja. Onunla uzun süredir tanışıyorduk ama üç yıl öncesine kadar bana bu konuda yardım edebileceğini bilmiyordum tabii ki. Fakat bir gün bir konu açıldı ve bu sayede bana seninle yapmak istediğimiz bir şeyi gerçekleştirebileceğini söyledi.

O an ne kadar mutlu olduğumu sana anlatamam ama galiba yine ağlamışım. Korkma, bu kez sevinçten ağlamıştım elbette. 

Keşke burda olsaydın, Sevr. Bu duyguyu ne kadar istediğini biliyorum ve hatırladıkça burkulan yüreğim sıkışıp duruyor. Bu duyguyu seninle birlikte yaşamak varken, mutlu olan tarafım anında soluyor...

Bana kızdığını hissedebiliyorum ama korkma, sevgilim. Baba olmak beni daha güçlü biri yapacak gibi duruyor.

Ve dediğim gibi, son üç yılım zorlu geçmiş olsa da, sonunda açtığım dava sonuçlandı ve ben dün itibariyle Min Gi'yi evlatlık edindim.

Ne kadar mutlu olduğunu görmüş olmalısın zaten, sevinçten uyuyamadık ikimiz de. Tüm gün konuştuk durduk. Bazen planlar yaptık, bazen seninle ilgili anıları hatırladık...

Onunla seni kaybedince iletişimimiz kopmuştu ilk zamanlar biliyor musun? Zaten savaş da devam ettiği için o zamanlar belirli bir yerde kalamıyorlardı. Ben de kendimde değildim zaten.

Ama Yoongi ve Namjoon hyung onu yeniden bulmam için bana yardım ettiler ve bir yıl kadar sonra onunla tekrar bir araya geldik. O zamanlar yine küçük olduğu için hiç bir şekilde evlatlık konusunu açamıyordum ama sabrettik, beraber bunu gerçekleştireceğimiz günü bekledik ve şimdi baba-kız birlikte film izleyip uykuya daldık. 

Tabii ki aramızda daha baba-kız ilişkisi oluşmadı ama bu önemli bir etken değil benim için. O yanımda, sağlıklı ve huzurlu. Ayrıca bana seni hatırlatan tek gerçek varlık. O yüzden Min Gi benim için senin emanetin demektir.

Belki sana verdiğim sözleri sonuna kadar tutamadım ama, sevgilim hayatımın son saniyesine kadar onu koruyup kollayacağıma söz vermek istiyorum. 

Seni seviyorum, sevgilim.

Milena'n...

Kafka'ya Yanıtlar | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin