5

621 60 5
                                    


My baby: sürekli yorgun hissediyorum hyung. Ders çalışmam gerek... ama sadece uzanıyorum ve uyumakla uyumamak arasında gidip geliyorum.

My baby: yemek yiyemiyorum. İştahım kapandı, kusasım geliyor. Bu sabah kalktığımda midem çok ağrıyordu ve neredeyse kusacaktım.

My baby: çok uzun süre uyuyup enerjimi toplamak istiyorum ama olmuyor. Gece bile uyanıyorum. Uyku düzenim mahvoldu.

My baby: yaptığım şeyler eskisi kadar zevk vermiyor. Yaparken hissizmişim havası veriyor.

My baby: suçlu değilim.... ama suçlu hissediyorum. Yaptığım herhangi bir şeyde.

My baby: konuşasım yok. Mecalim yok. Kelimeler ağzımdan çıkmıyor. Mesajlaşmak için fazla uykuluyum. Yazamıyorum o yüzden.

My baby: hiçbir şeye odaklanamıyorum. ders çalışamıyorum yazı yazamıyorum resim çizemiyorum.... her şeyde gözlerim kapanıyor dikkatim dağılıyor. Ne yapacağıma karar bile veremiyorum. Ne yesem? Ne çözsem? Ne zaman uyusam?

My baby: hepsi belirsizlik gibi. Sadece yorgun ve halsizim. Uyuyamıyorum. Geceleri uyanıp duruyorum. Uykum var. Sürekli uyuyorum. Geceleri uyumak zor, gün içinde uyanmak.

My baby: bunlar ne ifade ediyor hyung?

My baby: çözemiyorum. Lütfen yardım et. Bunların anlamı ne bilmiyorum lütfen yardım et.

My baby: hiç olmadığım kadar yardım ihtiyacım var.

My baby: ama yardım etmeni de istemiyorum.

My baby: sözlerimi umursama.

My baby: iyi değilim.

My baby: bana yardım et. İyice uykuya dalmaya başladım. Uyanmam gerek.

*iletildi*

𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘩𝘪𝘴𝘱𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘷𝘦  𝘮𝘦  // 𝘮𝘪𝘯𝘭𝘪𝘹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin