Drarry🛌

1.6K 53 0
                                    

,,až se o tomhle dozví můj otec..." vydechl Draco sklesle a pozvedl ruku aby si mohl frustrovaně pročísnout rozcuchané vlasy a následně si s ní podepřít hlavu.

,,nedozví, neboj" políbil ho Harry na rameno, stále se k němu tiskl a užíval si jeho tepla.

,,jak to můžeš vědět?" Zapíchl do něj jeho stříbřité oči ,,nesnesl bych kdyby ti ublížil" třpyt slz byl u něj tak neobvyklý, že Harry chvíli jen zaraženě civěl, než se vzpamatoval a otočil se k němu čelem. Podepřel se na loktech o jeho hrudník a dlaní ho pohladil po tváři.

,,když by bylo nejhůř, řekneš že jsi to jen hrál abys ze mě dostal informace" hřejivě se usmál, ze začátku ho to opravdu trápilo, co když to tak fakt začalo? Co když se s ním ten první den vyspal jen protože z něj chtěl vytahovat informace, byl z toho zhnusený ale pro svého otce by udělal vše? Teď věřil, že ho miluje, jeho slzy nebylo něco, co by se dalo zfalšovat.

,, to bych snad ani nezvládl říct" pousmál se zasmušile, bylo však vidět, že ho to uklidnilo. No přesně toto by chtěl Lucius slyšet, za všechno jiné by ho asi tak vydědili. Oba dva mládenci to od začátku věděli, ale i tak se milovali. Jejich společné chvíle, ale museli být stoprocentně tajné. Kdyby to jen věděl Ron, taky by to nezvládl, nechápal by Harryho, nechápal by jak může něco takového cítit k tak slizkému zmijozelovi. Ale pravdou bylo, že jeho přátelé nebyli žádný problém narozdíl od rodiny Malfoyů. Ale stejně si nikdy nemohl pomoct a s pobavením si představoval Luciucův výraz, kdyby přišel na to s kým se jeho syn zahazuje.

Jednodílovky na všechny shipyKde žijí příběhy. Začni objevovat