Mj x peter🕸

464 12 2
                                    

,,ahoj" usmál jsem se na Michelle hlavou dolu, spouštějíc se z nějakého paneláku u domluveného místa našeho srazu

,,ahoj" zasmála se do výšin a popošla blíž ke mě ,,co tady tak visíš jak netopýr?" Dál se smála když jsem po svém vláknu sjel ještě o kousek níž, abych byl v kýžené výšce. Navlhčil jsem si rty a zajel si rukou pod ohyb látky na krku, abych masku o kousíček shrnul dolů.

Představte si, že o mně natočili film. Hahah ale moje MJ je rozhodně hezčí a vtipnější a já no já jsem praštěnější. Samozřejmě jsme na něj už koukali, bylo to naše nooo asi šestý rande?  Možná sedmý to už nepočítám, skončil jsem s tím někdy u třetího, i já jsem vytrvalý jen někdy heheh.

,,uuu takže děláme cosplay?" Ptala se a blížila se ke mně moje Mary Jane.

,,ne, to oni udělali cosplay na nás, my jen doplňujeme co jsme podle nich už měli dávno udělat."

,,ahaaa to dává smysl" chytila mě za tváře a stáhla moji masku přesně do úrovně jako MJ ve filmu ,,chybí nám déšť" zaprotestovala a vlepila mi první, zkoumavý polibek ,,a hudba, film bez hudby je na nic" pustila mě a já se na svém provázku mírně zakymácel.

,,hej! Taky tam hned neutekla" založil jsem ruce na hrudníku v náznak protestu. Ale ona jen vytáhla telefon a bez odpovědi pustila soundtrack z naší scény. Znovu se mě chytila a věnovala mi vášnivý nefalšovaný spidermanský polibek.


____________________________________

A je to tady, další ship z objednávek!! Vážně se omlouvám, že mi to trvá tak dlouho, ale náladu na psaní mám jen někdy.

Věnováno Alex_hela_w_19 ❤️

Jinak sluníčka stále můžete navrhovat shipy, které byste v této knížce rádi našli a já si moc ráda zkusím najít čas🥰

Jednodílovky na všechny shipyKde žijí příběhy. Začni objevovat