3.

530 13 18
                                    

Mikor kicsengettek az utolsó óráról. Elindultam haza felé de persze Noel valamilyen oknál kifolyólag velem jött.
-Szóval miért is jöttél a Szent Johannába? - kérdeztem mert hát nem szokás hogy az ember ilyenkor vált sulit.
-Költözés. Az apám miatt elkellet jönnünk Győrből mivel előléptették és itt van az új állása, de csak tegnap érkeztünk. Anyám pedig reggel mondta hogy siessek haza mert a szomszéd áthívott minket vacsorára.
-De hát van még egy csomó idő?
-Hát ezaz hatig van még egy csomó időm. - rázta a fejét.
Mikor a házam elé értem, pont egyszere szólaltunk meg.
-Én itt lakom..
-A következő házba lakom. - mondta Noel.
-Mi? - képedtem el. Csak reménykedem hogy nem mi vagyunk a "szomszédok" akik meghívták őket.
-Ja, ide költöztünk. Viszont megyek most. Szia!
-Szia! - és bementem a házba. Na jó ez fura volt viszont nem foglalkoztam vele mert tudtam hogy ma Cortez hívni fog mivel elvileg nekik csak tízre kell bemennie és megígérte hogy reggel nyolckor hív vagyis hat órakor.
Mikor beértem egyszerre megéreztem valami fura szagot ami arra vonatkoztatott hogy anya főzni próbál. Jajj ne...
-Szia! - köszöntem mikor beértem a konyhába.
-Szia, milyen volt az első és egyben utolsó napod?
-Hát fura volt főleg hogy ezentúl valami Noel fog mögöttem ülni. - húztam el a számat. - viszont hatkor hív Cortez, mivel neki csak tízre kell bemennie az évnyitóra szóval eszem ágában sincs este fél nyolcig kijönni a szobámból.
-Kislányom ma sajnos muszáj lesz  hatra lejönni mivel át jön az új szomszéd akik tegnap költöztek ide.
-Légyszi legalább most az egyszer. - néztem rá kérlelően de nem hatotta meg. Így felmentem a szobámba és vártam hogy hat órakor felvegyem a Skype-ot mikor Cortez hív.

Új osztálytárs /SzJG ff./ Место, где живут истории. Откройте их для себя