6.

420 15 2
                                    

Tegnapi estén semmi nagy dolog nem történt csak annyi hogy Noel éppen hogy túl élte a kaját utána pedig mentek is haza. Vajon ennyire nem ízlett nekik?...:)

-Szia Reniii! - futott felém Virág reggel mikor meglátott az iskola felé sétálva. Mikor oda ért hozzám egyszerre eldőltünk.
-Szia! - Köszöntem miközben azon röhögtünk hogy elvagyunk terülve az iskola udvarán.
- Bencze! Rentai! Maguk megmitcsinálnak azonnal kelljenek fel! - Kiabált ránk Máday.

Első óra utáni szünetben Noel a padomhoz jött.
-Nem értem.. - elmélkedett hangosan és nagy valószínűséggel nekem címezte, így ránéztem.
-Mármint? - arcát továbbra is vizsgálva.
-Hát téged - válaszolt. Mivel a válasza számomra abszurd volt elnevettem magam.
-Jó ez most hülyén hangzott, de komolyan olyan emberrel akarsz eggyütt lenni aki egy teljesen másik kontinensen él... - töprengett.
-Már nem azért de ez nem rád tartozik. - és felvettem az asztalról az angol cuccaim és elindultam a nyelvi laborba. Nem értem miért érdekli őt azt hogy én kivel akarok eggyütt lenni.

Suli után Virágnak és Kingának elmeséltem mindent vagyis a tegnap estétől a szünetben történt szituációról.
-Renáta! Először is az hogy te kibírod hogy senkivel nem jössz össze hidd el Cortez nem fogja. Másodszor Noel szimplán belegondolt abba amit az előbb én is mondtam. - zárta rövidre. Virágra néztem akitől valami pozitívat vártam de életembe először Virág ezt mondta:
-Hát most lehet hogy Kingának van igaza. - mondta halkabban.
-Értem... - válaszoltam mosolyogva és erőteljesen letöröltem a könnyeimet. Elköszöntem a lányoktól és haza mentem. A sírást addig tartottam míg fel nem mentem a szobámba...

Új osztálytárs /SzJG ff./ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora