Ο Bruce είχε σχεδόν τρείς μήνες που είχε υιοθετήσει ένα αγοράκι ονόματι Jason Todd ο οποίος είναι 11 χρονών και είναι ορφανός εδώ και 6 χρόνια και ζούσε στους δρόμους.
*Τρεις μήνες πριν*
Μία μέρα ο Bruce είχε βγεί μία βόλτα με τον υιοθετημένο του γιο τον Dick ο οποίος είχε καλέσει και την κολλητή του την Victoria. Όταν επέστρεφαν ένα παιδί έκλεψε το πορτοφόλι του Bruce μέσα από το σακάκι του. Τα παιδιά τον κυνήγησαν και από πίσω τους έτρεχε ο Bruce, όταν έφτασαν κοντά του ο μικρός σταμάτησε.
Dick : Ήρεμα δεν θα σε πειράξουμε μπορείς να κρατήσεις τα λεφτά απλά δώσε μας πίσω το πορτοφόλι.
??? : Και εγώ πως το ξέρω ότι δεν θα με πειράξετε ή ότι δεν θα με παραδώσετε στην αστυνομία;
Η Vicky άρχισε να μιλάει με την γλυκιά της φωνή.
Vicky : Δεν χρειάζεται να φοβάσαι δεν θα κάνουμε τίποτα, αντίθετος μπορούμε να σε βοηθήσουμε.
Bruce : Έχεις δίκιο Victoria.
Ο Bruce τον πλησίασε.
Bruce : Είμαι ο Bruce Wayne, εσένα πως σε λένε;
??? : ....
Vicky : Bruce μου επιτρέπεις;
Bruce : Φυσικά Victoria.
Vicky : Με λένε Victoria Toretto αυτός είναι ο Richard ή Dick Grayson.
Έδειξε τον Dick.
Vicky : Και ο κύριος είναι ο Bruce Wayne όπως σου συστήθηκε. Αν κατάλαβα καλά ο Bruce από εδώ θέλει να σε βοηθήσει. Μπορώ να έρθω ποιο κοντά;
??? : Mhm.
Vicky : Θες να μου πεις πως σε λένε;
??? : ...
Vicky : Καλά μπορώ να φύγω τότε.
??? : Με λένε Jason Todd. Και σε παρακαλώ μην φύγεις.
Vicky : Χάρηκα Jason. Μην φοβάσαι δεν θα φύγω.
Πήγε κοντά του και τον πήρε αγκαλιά.
Vicky : Ξέρεις και οι δύο κύριοι από πίσω μου είναι το ίδιο καλοί με εμένα.
Bruce : Μπορώ να σε βοηθήσω να βρεις ένα σπίτι, μία οικογένεια.
Jason : Έχω πάει σε πολλά σπίτια και σε κάθε σπίτι γινόταν τα ίδια, με θεωρούσαν άχρηστο, με κορόιδευαν λέγοντας ότι μου άξιζε που πέθαναν οι γονείς μου, οπότε όχι ευχαριστώ δεν θέλω να μπω πάλι σε αυτήν την διαδικασία.
Bruce : Ποιος σου είπε ότι θα πας σε άλλο σπίτι;
Dick : Θες να πεις ότι...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The Double Shot
РазноеΑυτή είναι μία ιστορία με τον Red Hood (Jason Todd). Είναι ένα Alternate Universe δηλαδή δεν μοιάζει με την κανονική ιστορία (movie ή videogame). Μετά από δύο χρόνια που θεωρούνταν νεκρός ο Jason Todd επίστρεψε στην πόλη που αποκαλούσε σπίτι του, τ...