Ήταν μία φυσιολογική μέρα, ο Bruce ήταν στις επιχειρήσεις Wayne, ο Dick και η Vicky ήταν για καφέ, ο Tim περνούσε την ώρα του στον υπολογιστή και ο Damian προπονούνταν όπως πάντα με τα Katana του. Κανείς δεν ήξερε ότι με έναν συναγερμό που θα χτυπούσε στην σπήλια θα άλλαζε η ζωή τους.
*Χτυπάει συναγερμός*
- Ο Bruce ήταν μόνος του στο γραφείο αλλά δεν μπορούσε να φύγει είπε στην ομάδα του να πάει.
- Ο Dick και η Vicky είδαν ειδοποίηση στα κινητά τους και έφυγαν από την καφετέρια.
- Ο Tim έφυγε από το δωμάτιο του και πήγε στην σπηλιά.
- Ο Damian ήταν ήδη στην σπηλιά και περίμενε τους υπόλοιπους.Λίγη ώρα μετά έφτασαν και οι υπόλοιποι στην σπηλιά.
Vicky : Tim τι έχουμε;
Τim : Ο Arkam Knight φάνηκε κοντά στο κέντρο της πόλης, μάλλον θέλει πάλι να βρει τον Bruce.
Dick : Ο Bruce είπε να πάμε εμείς. Λοιπόν ποιος θέλει να πάει;
Vicky & Tim & Damian : Εγώ!
Dick : Μάλλον θα πάμε όλοι.
Vicky : Θα πάω να ειδοποιήσω τον Alfred για να είναι στις επικοινωνίες.
Ανέβηκε και βρήκε τον Alfred να του πει ότι θα πάνε σε αποστολή και κατέβηκαν μαζί πάλι στην σπηλιά.
Dick : Και εγώ θα στείλω στον Bruce ότι θα πάμε όλοι. Γεια Alfred.
Alfred : Master Tim που θα πάτε;
Tim : Στο κέντρο, στους ανιχνευτές φάνηκε ο Arkam Knight.
Alfred : Το είπατε στον Master Bruce;
Damian : Ο Grayson πήγε να στείλει τώρα μήνυμα στον πατέρα, για να τον ειδοποιήσει.
Alfred : Ωραία πάτε τώρα να αλλάξετε πριν κάνει κάτι ο Arkam.
Τα παιδιά πήγαν να αλλάξουν για να πάνε να δουν τι σχεδιάζει ο Arkam Knight. Αφού άλλαξαν πήγαν στα οχήματα τους και άρχισαν να κατευθύνονται προς το κέντρο της Gotham City. Μετά από λίγα λεπτά που έφτασαν στο κέντρο δεν βρήκαν τίποτα, ούτε τον Arkam ούτε κανέναν. Τότε ο Tim είδε το περικάρπιο του (το οποίο ήταν ένας μικρός υπολογιστής) και είδε ότι το σήμα του Arkam είχε μετακινηθεί στην προβλήτα της πόλης. Τα παιδία πήγαν στην προβλήτα και άφησαν τα οχήματα τους κρυμμένα για να μην τα βρει κάποιος, και πήγαν ποιο κοντά στο σήμα το οποίο έδειχνε που ήταν ο Arkam.
Black Widow : Μπορεί να είναι παγίδα για αυτό να είστε έτοιμοι για το οτιδήποτε.
Ο Alfred μίλησε από τον ασύρματο.
YOU ARE READING
The Double Shot
RandomΑυτή είναι μία ιστορία με τον Red Hood (Jason Todd). Είναι ένα Alternate Universe δηλαδή δεν μοιάζει με την κανονική ιστορία (movie ή videogame). Μετά από δύο χρόνια που θεωρούνταν νεκρός ο Jason Todd επίστρεψε στην πόλη που αποκαλούσε σπίτι του, τ...