He Remembers...

68 7 9
                                    

Είχαν περάσει δύο ώρες από την στιγμή που τα παιδιά είχαν πέσει λιπόθυμοι από το αέριο και ακόμα κοιμόντουσαν. Εκείνη την στιγμή μπήκε στο δωμάτιο το δεξί χέρι του Arkam Knight με τέσσερα ποτήρια νερό. Πρώτα πήγε στον Nightwing και του έριξε το πρώτο ποτήρι. Ο Nightwing ξύπνησε απότομα.

Βοηθός 1# : Καλημερούδια πουλάκι.

Ο Nightwing προσπάθησε να μιλήσει αλλά το στόμα του ήταν καλυμμένο με ταινία. Όταν πρόσεξε ότι ήταν δεμένος προσπάθησε να λυθεί, όσο προσπαθούσε, αυτός που τον έβρεξε είχε πάει να ξυπνήσει και τους υπόλοιπους.

Βοηθός 1# : Λοιπόν μπορεί να μην έχουμε όλη την οικογένεια αλλά μου αρκεί να μάθω ποιοι είστε. Όταν μάθω θα είναι ποιο εύκολο να βρω ποιος είναι κάτω από την μάσκα του Batman.

Dick 💭 : Πως;;;

Vicky 💭 : Όχι!!

Tim & Damian 💭 : Την πατήσαμε.

(Με τον Arkam Knight)

Έψαχνε τον βοηθό του για να του δώσει κάποιες εντολές για μία αποστολή που έπρεπε να πάνε το βράδυ. Το θέμα ήταν ότι δεν μπορούσε να τον βρει. Όσο τον έψαχνε πήγε στο δωμάτιο δίπλα από το το δωμάτιο της τετράδας. (στο οποίο μέσα υπήρχαν τέσσερις οθόνες, μία για κάθε κάμερα.) Τότε είδε τον βοηθό του να μιλάει στην τετράδα. Άνοιξε τον ήχο για να μπορέσει να τον ακούσει.

Βοηθός 1# : Λοιπόν με ποιον λέτε να ξεκινήσουμε;

Πέρασε μπροστά από όλους τους βγάζοντας την ταινία που είχαν στα στόματα τους.

Robin : Δεν θα τολμήσεις να μας ακουμπήσεις.

Βοηθός 1# : Και ποιος σου το είπε αυτό μικρέ;

Red Robin : Αφού είσαι το σκυλάκι του Arkam.

Black Widow : Σωστά δεν θα τολμήσεις να μας ακουμπήσεις χωρίς να το ξέρει το αφεντικό σου.

Βοηθός 1# : Το 'αφεντικό μου' δεν ξέρει καν ότι είμαι εδώ. Και αφού νομίζεις κοριτσάκι ότι δεν θα σας ακουμπήσω.

Πήγε κοντά της.

Βοηθός 1# : Κάνεις μεγάλο λάθος.

Ήταν έτοιμος να της βγάλει την μάσκα όταν ο Arkam Knight μίλησε από το μεγάφωνο.

Arkam Knight : Ο μόνος που κάνει λάθος εδώ είσαι εσύ. Πρώτων ξέρω πάντα που είσαι και δεύτερον οι μάσκες τους θα μείνουν στα πρόσωπα τους μέχρι να πω εγώ. Το κατάλαβες;

βοηθός 1# : Μα κύ-

Arkam Knight : Κατάλαβες;

βοηθός 1# : Μάλιστα κύριε, όπως διατάξετε.

The Double ShotDonde viven las historias. Descúbrelo ahora