Αφού πήγαν να αλλάξουν ο Dick και η Vicky κατέβηκαν από τα δωμάτια τους και βγήκαν από την έπαυλη. Όταν βγήκαν, πήγαν στο γκαράζ.
Dick : Μηχανή ή αμάξι;
Vicky : Αμάξι.
Dick : Θα οδηγήσεις ή να οδηγήσω;
Vicky : Οδηγώ. Μπες μέσα.
Dick : Έγινε.
Το είπε και μπήκε στο αμάξι.
Dick : Λοιπόν που στο καλό θα πάμε;
Vicky : Στο In-side.
Dick : Θες να πιείς Cappuccino με καραμέλα έτσι δεν είναι;
Vicky : Ακριβώς.
Άρχισε να οδηγεί. Όταν απομακρύνθηκαν αρκετά από την έπαυλη ο Dick ρώτησε επιτέλους την κολλητή του τι στο καλό είχε πάθει.
Dick : Τώρα λέγε, τι στο καλό έπαθες και θες να πιείς Cappuccino με καραμέλα;
Vicky : Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, απλώς θέλω να κεράσω τον κολλητό μου ένα καφέ.
Dick : Για να θες να πιείς Cappuccino με καραμέλα ή θες να με πείσεις για να κάνουμε sleepover στην έπαυλη με μαραθώνιο Fast and Furious ή θες να μου πεις για κάποιον που γουστάρεις.
Vicky : Καλά θα σο-
Χτύπησε το τηλέφωνο της.
Dick : Ποιος είναι;
Vicky : Η Leia. Ο Bruce μάλλον της είπε ότι επιστρέψαμε και παίρνει να δει τι κάνουμε.
Dick : Ακόμα να συνηθίσω ότι ξέρει για εμάς και τις ταυτότητες μας.
Vicky : Ξέρεις ότι δεν μπορώ να λέω ψέματα στην Leia.
Dick : Να το απαντήσω;
Vicky : Ναι και βάλε ανοιχτή ακρόαση.
Ο Dick απάντησε το τηλέφωνο και έβαλε την ανοιχτή ακρόαση.
Vicky : Έλα Leia ξαδερφούλα μου, τι κάνεις;
Leia : Μην μου αρχίζεις τα "έλα ξαδερφούλα μου" και πες μου αν είσαι καλά.
Vicky : Μια χαρά είμαι.
Leia : Ο Damian και ο Tim πως είναι;
Vicky : Μια χαρά είναι.
Leia : Como estas Dick. (πως είναι ο Dick;)
Vicky : Tanto Dick como Bruce están bien. (μια χαρά είναι και ο Dick και ο Bruce).
Dick : Δεν ξέρω ισπανικά αλλά το όνομα μου το κατάλαβα μια χαρά. Τι είπατε;
Leia : Τίποτα βρε παράπονο, την ρώτησα απλός πως είσαι.
Dick : Αλήθεια λέει;
Vick : Sí mi querido amigo. (ναι καλέ μου φίλε).
ESTÁS LEYENDO
The Double Shot
De TodoΑυτή είναι μία ιστορία με τον Red Hood (Jason Todd). Είναι ένα Alternate Universe δηλαδή δεν μοιάζει με την κανονική ιστορία (movie ή videogame). Μετά από δύο χρόνια που θεωρούνταν νεκρός ο Jason Todd επίστρεψε στην πόλη που αποκαλούσε σπίτι του, τ...