Ο Arkam Knight, ο Nightwing και η Black Widow έφταναν στο κρησφύγετο του Scarecrow έτοιμοι να βάλουν σε εφαρμογή ένα σχέδιο το οποίο αν πετύχαινε θα μπορούσαν να σταματούσαν τον Scarecrow.
Black Widow : Arkam Knight βγάλε της χειροπέδες από τον Nightwing και πάρε από την ζώνη μου τον δυναμίτη μαζί με τον πυροκροτητή και δώσε τα στον Nightwing.
Ο Arkam έβγαλε της χειροπέδες από τον Nightwing και πήρε τον πυροκροτητή μαζί με τον δυναμίτη από τη ζώνη της Black Widow και τα έδωσε στον Nightwing. Ο Nightwing τα πήρε και κοιτούσε το κτήριο για να δει που θα μπορέσει να βάλει τον δυναμίτη για να τραβήξει την προσοχή της αστυνομίας και να μην γκρεμιστεί το κτήριο, τουλάχιστον όχι πριν βγουν έξω από αυτό. Μετά από λίγα λεπτά ανέβηκε σε μία κολόνα με την βοήθεια του γάντζου του και τοποθέτησε τον δυναμίτη στο σημείο που με το θα τον ενεργοποιούσαν θα έσπαγε η κολόνα και θα είχαν λίγα λεπτά για να βγουν από το κτήριο.
Black Widow : Arkam πρέπει να σκεφτείς πως θα κουβαλήσεις εμένα και τον Nightwing για να μας βάλεις μέσα.
Arkam : Γιατί ακριβός να σας κουβαλήσω.
Εκείνη τη στιγμή ο Nightwing κατέβηκε από το κτήριο και άκουσε την συζήτηση των παιδιών.
Nightwing : Γιατί δεν νομίζω ο Scarecrow να τσιμπήσει το δόλωμα αν δει ότι ερχόμαστε έτσι απλά. Δεν χρησιμοποιείς την φαντασία σου Jay.
Black Widow : Λοιπόν, πως θα μας βά-
Την έκοψε ο Arkam γιατί την σήκωσε και την έβαλε στον ώμο του.
Arkam : Λέω εσένα να σε κουβαλήσω έτσι. Σου φτάνει τόση φαντασία Dickie;
Black Widow : Το κατάλαβα Arkam. Νομίζω ότι το παράκανες και εσύ ρε Nightwing.
Nightwing : Γιατί κάνεις έτσι; Εμένα μπορεί να με πιάσει από το κολάρο και να με σύρει μέσα.
Arkam : Αν δεν σε πειράζει ναι, θα σε πάω μέσα σέρνοντας.
Nightwing : Καλά αλλά μου το χρωστάτε και οι δυο σας.
Black Widow : Εγώ γιατί σου χρωστάω;
Nightwing : Γιατί από τους δυο μας είσαι η πιο ελαφριά.
Balck Widow : Ναι, γιατί είναι φυσιολογικό ο ακροβάτης να είναι ποιο βαρύς από την χορεύτρια.
Nightwing : Ναι, πες μου ότι δεν σου αρέσει Vi που ο Jay σε κρατάει έτσι.
Arkam Knight : Τώρα βρήκατε να μαλώσετε;
Nightrwing & Black Widow : Ναι.
Arkam Knight : Ωραία, σταματήστε τώρα γιατί έχουμε δουλεία να κάνουμε.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Double Shot
RastgeleΑυτή είναι μία ιστορία με τον Red Hood (Jason Todd). Είναι ένα Alternate Universe δηλαδή δεν μοιάζει με την κανονική ιστορία (movie ή videogame). Μετά από δύο χρόνια που θεωρούνταν νεκρός ο Jason Todd επίστρεψε στην πόλη που αποκαλούσε σπίτι του, τ...