A New Vigilante in Town

21 3 1
                                    

Όταν η Black Widow έχασε τις αισθήσεις της το κτίριο άρχισε να να τρέμει ποιο πολύ από πριν. Ο Arkam σήκωσε στα χέρια του την Black Widow και με τον Nightwing ανέβηκαν στην ταράτσα και από εκεί με τους γάντζους τους ανέβηκαν σε μία πολυκατοικία που ήταν δίπλα.

Arkam Knight : Πες μου ότι δεν χρειάζεται να πάμε στην έπαυλη.

Nightwing : Χρειάζεται να πάμε στην έπαυλη.

Arkam Knight : Γιατί; Μπορούμε να πάμε και στο διαμέρισμα σου για να κάνουμε τα ράμματα της Vick.

Nightwing : Πρέπει να πάμε στην έπαυλη γιατί,  και εγώ και η Vick χρειάζεται να κάνουμε τεστ για τον ορό του φόβου. Ξέρω, δεν θες να δεις τον Bruce, αλλά να σου θυμίσω ότι έχει πάει σε αποστολή με τον Tim και τον Damian.

Arkam Knight : Καλά...που παρκάρατε;

Nightwing : Αν θυμάμαι καλά, με την Vick παρκάραμε κάπου σε αυτό το τετράγωνο.

Ο Nightwing άρχισε να κοιτάει τριγύρω ψάχνοντας το αμάξι της Vicky. Όταν το είδε κατέβηκε από τη ταράτσα και τον ακολούθησε ο Arkam.  Μετά από λίγα λεπτά έφτασαν στο αμάξι της Vicky. Ο Nightwing έψαξε την ζώνη της και βρήκε τα κλειδιά του αμαξιού. Το ξεκλείδωσε και μπήκε μπροστά και ο Arkam έβαλε την Black Widow στο πίσω κάθισμα και κάθισε και ο ίδιος και άρχισε να βγάζει τα ποιο μεγάλα κομμάτια γυαλιού από το χέρι της και ο Nightwing άρχισε να οδηγεί. Όταν της έβγαλε το τελευταίο κομμάτι που μπορούσε, η Vicky ξύπνησε απότομα.

Black Widow : Ouch. Σε ευχαριστώ.

Arkam Knight : Συγνώμη που δεν μπορώ να σου βγάλω όλα τα κομματάκια.

Black Widow : Δεν πειράζει. Κατάφερες να βγάλεις τα περισσότερα. Τι έγινε με τον Scarecrow;

Nightwing : Τον συνέλαβε η αστυνομία.

Black Widow : Μ-με είδε με τον ορό;

Nightwing : Όχι, είχες τα μάτια σου κλειστά και δεν σε είδε.

Black Widow : Για να ξύπνησα στο αμάξι μου με εσάς και όχι στην σπηλιά με τον Batman προλάβαμε και βγήκαμε από το κτίριο.

Nightwing : Σωστά, το καλό είναι ότι δεν έχουμε μέσα μας δηλητήριο του Scarecrow. Αλλά πρέπει να πάμε για εξετάσεις στην σπηλιά και το χέρι σου θέλει ράμματα.

Black Widow : Εντάξει. Είσαι σίγουρος ότι θες να έρθεις μαζί μας Jay; Εννοώ ότι ο Bruce μπορεί να γυρίσει από την αποστολή του πριν φύγουμε.

Arkam Knight : Ναι, δεν...δεν έχω θέμα. Ούτως ή άλλως κάποια στιγμή θα πρέπει να το μάθει ότι είμαι ζωντανός και ότι ο έλεγχος μυαλού του Ras Al Ghoul δεν με επηρεάζει πλέον. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Double ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin