13.Bölüm : SENSİZ BIRAKMA BENİ (1.Seri)

875 55 29
                                    

Medya : Arkadaşımın bana aldığı doğum günü hediyem!

Bazen kimseyi anlayamayız kendimizi bile, ne hisediyoruz anlayamayız, ne yaşadığımızı bilmeyiz. Şuan o durumdaydım.

"Senden de daha iyileri var ÖZGÜR DENİZ CELLAT! Beni artık ezemessin." Dedim kelimeler ağzımdan öfkeyle dökülüyordu. Ne dediğimi bilemez bir haldeydim.

"Sana âşıktım!" Son cümlemi de kurup kendimi karanlığa bıraktım.

Özgür Deniz Cellat

Saatler sonra

Cemre en sonun da uyanmıştı, onu en yakın yere dağ evine getirmiştim.

"Su içer misin?" Elimdeki su dolu bardağı ona uzattım. Oda hiç bir şey demeden bardağı aldı ve bir yudum alıp koltuğun yanındaki sehpaya bıraktı.

"İyi misin?" Diye sordum merakla.

"Sence?" Dedi, ellerimle ilgilenmeye başladım.

"Artık üzülmeyeceksin, seni herkesten koruyacağım." Dedim.

"Kendinden koruyabilecek misin?"

"Gerekirse buralardan giderim." Dedim net bir şeklide.

"Gittsen de canım acıyor kalsan da canım acıyor, Deniz ben seni sevsem de canım acıyor sevmesem de seni unutmaya çalışsam da acıyor çalışmasam da acıyor! Şu lanet kalbim her dakika acıyor!" Dedi acı için de, gözlerimin dolduğunu bulanık gördüğümden anladım. Ve başımı sağa çevirip gözlerimi kapatım, kapatığım an gözümden bir damla yaş aktı.

"İşte o damla düşünce canım daha çok acıyor!" Demesiyle gözlerimi açtım. Ve ona doğru dönüp konuştum,

"Cemre her şey için özür dilerim." Dedim, ağlıyordu, her dakika benim yüzümden ağlıyordu!

"Keşke bir özürle her şey silinebilse eskiden de söylemiştim, keşkeler gerçek olsaydı burada bu halde olmazdım..." Aylar önce kurduğu cümle geldi aklıma, bir o haline baktım bir de bu haline, ne çok yıpratmıştım onu, ne çok üzmüştüm...

"Deniz bu özrünü kabul edemem..."

"Tamam, ben buralardan gid-*" Cümlemi tamamlamama izin vermeyip konuştu,

"Gitme! Beni Sensiz Bırakma..." Kurduğu cümleyle kalbim hızlandı. Benim gitmemi istemiyordu. Ama neden? Ona neler yaşatmıştım oysa...

"N-neden?" İlk defa sesim titredi. İlk defa onun yanında sesim titredi.

"S-sesin..." dedi, oda anlamıştı.

"Bak Cemre ben sana sadece değer veriyorum. Bu senin canını yakıyor biliyorum, seni arkadaş olarak görüyorum ben arkadaşlarıma da değer veriyorum." Dedim, gözleri dolmuştu yine canını yakmıştım!

"P-peki C-ceren'i gerçekten seviyor musun?" Dedi.

"Seni sensiz bırakmayacağım!" Konuyu değiştirdim. Ama bu dediğim doğruydu, onu bırakmayacaktım.

Bölüm sonu

Pazar günü benim doğum günüm!

İyiki doğmuşum ya pazar günü sizden ricam panomu iyi ki doğdun mesajlarıyla doldurur musunuz? Saat akşam 9 da bekliyor olacağım.






Tiktok Anadolu Lisesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin