hatırlatma
sinirle arkama döndüm
Namjoon sırıtarak bana bakıyordu
ne zaman bir pislik yapsa yüzünde hep bu sırıtış olurdu
kaşlarımı çatıp önüne geldim ve herzaman korktuğu şu cümleyi kulağına fısıldadım;
"Sen bunun hesabını çok ağır ödeyeceksin"
ondan biraz uzaklaşıp göz göze gelince sırıtıp göz kırptım
sertçe yutkundu
korkmuş olduğu her halinden belliydi
"şş-şey bb-b-ben bi l-lavaboya-ya gidip gg-gelcem"
eli ayağına dolaşmıştı
o gittikten sonra öbürleri etrafımı sardı
hepsi de tek bir soru soruyordu
"ona ne dedin?"
"yah! ne dediysem dedim bu ikimizin arasında!"
ben öyle diyince uzaklaştılar ve kendi aralarında konuşmaya başladılar
bende dosyayı alıp kenara oturdum
bugün dosyalarını inceleyecektim
Namjoon'un dosyasını es geçtim
Kim Seok Jin
Kim Seok-jin, sahne adıyla Jin, (Korece:김석진; d. 4 Aralık 1992), şarkıcı ve söz yazarı. Güney Koreli BTS grubunun vokali ve yüzüdür.
Jeon Jungkook
Gerçek adı Jeon Jung-kook olan Jungkook 1 Eylül 1997 doğdu ve 23 yaşında. Güney Koren'nin Busan şehrinde doğan Jungkook'un bir erkek kardeşi var. Jungkook ilkokul ve ortaokulu doğduğu şehir Busan'da okuduktan sonra ortaöğretimini Seul'daki Singu Ortaokulunda tamamladı.
Kim Taehyung
Kim Tae-hyung (: 김태형; d. 30 Aralık 1995) ya da sahne adıyla V, şarkıcı, şarkı yazarı ve oyuncudur. Güney Koreli erkek grubu 'in üyesidir.
Jung Hoseok
Jung Ho-seok (Korece: 정호석; doğum Şubat 18, 1994), daha çok bilinen sahne adıyla J-Hope, Güney Koreli rapçi, dansçı ve söz yazarı ve producer. Ayrıca altındaki BTS grubunun ana dansçısı, rapçisi ve alt vokalidir.
Jung Hoseok 18 Şubat 1994 tarihinde , Güney Kore de doğdu. ile çıkış yapmadan önce 'NEURON' adlı dans takımının bir parçasıydı. 4 Mart 2016 tarihinde sitesinde . 13 Haziran 2013 yılında J-Hope grubunun bir üyesi olarak da "No More Dream" şarkısı ile çıkış yaptı.
J-Hope ilk solo mixtape'i 'ü 1 Mart 2018 yılında yayınladı. Albüm olumlu karşılandı. 63 numaradaki ilk çıkışı(ve 38 numaradaki müteakip zirvesi), onu miztape yayınlandığı sırada Billboard 200 Listesinde en yüksek çıkış yapan solo Koreli artist yaptı. 27 Eylül 2019'da Becky G'nin de yer aldığı Chicken Noodle Soup adlı parçasını yayınladı.
Park Jimin
Güney Koreli bir şarkıcı, dansçı ve söz yazarı olan ve Jimin olarak bilinen Park Ji-Min 13 Ekim 1993'te Güney Kore'de doğdu.
2013'te Big Hit Entertainment adı altında BTS grubuna katıldı. Bir tane küçük kardeşi olan Jimin, Busan Sanat Lisesinde modern dans eğitimi aldı. Lise hayatı boyunca modern danslar departmanında en iyi öğrencilerden biri oldu. Şu an Global Siber Üniversitesi'nde eğitim gören Jimin BTS'in baş vokalisti ve ana dansçı.
Min Yoongi
Güney Kore'li rapçi ve söz yazarı Min Yoon Gi sahne adıyla'' Suga'' 9 Mart 1993'te Güney Kore'de doğdu. Bir tane büyük erkek kardeşi olan Suga'nın burcu balık, boyu 1.74 ve kilosu 59'dur.
"anlayamıyorum Suga-Min yoongi?" diye fısıldadığımda kendi kendime yanıma birisi oturdu
o tarafa döndüğümde bunun .......... olduğunu gördüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Taehyung-KTH
FanfictionTaehyung Bts grubuna yeni atanan menajerine aşık olur ama tek aşık olan o değildir...