"Hayat bu çok önemli bir karar. Ablam ve eniştemin de onayını almamız lazım,""Önemli bir karar ancak sadece benim verebileceğim bir karar. Ve ben, kararımı verdim. Hayati'nin yerine geçeceğim."
"Önce eniştem ve ablam..."
"Yeter dayı. O ikisinin bu hale gelmesine neden olurken bu kadar ince düşünseydin. Şimdi! Ne gerekiyorsa yap, hemen!"
Dayım gözlerindeki korku ve çaresizlikle bana bakarken, gayet net bir üslup kullanmıştım.
"Ama sen futbol nedir bilmiyorsun ki. Evet bu fikri ortaya attık ama senin Hayati olabilmen için..."
"Benim Hayati olabilmem için sadece saçlarımın kesilmesi lazım. Ezbere de olsa birkaç futbol taktiği öğrendim mi tamam. Başarılı olmak ya da olmamak bu konuda yapabileceğim bir şey yok. Şimdilik sadece ev ve arsamızı kurtarmak için çabalamalıyız,"
Dayım başka bir itiraz etme gücü bulamadı kendinde. İtiraz edebilmek için bir yol da bulması gerekiyordu çıkış için. Çıkış yolu içinse başka bir şey olmadığını ikimiz de biliyorduk.
"Anlaşma saati bu gün beşte bitecek. Saat beşten önce senin resmî tanıtımının yapılması lazım. Ancak o zaman icra işlemi durur,"
Hızla saate baktım. Öğle olmasına az kalmıştı.
"Daha vaktimiz var," dedim oturduğum yerden kalkarak.
"Beni Hayati yapman için daha vaktimiz var!"Dayım da ayağa kalktığında elinden tuttum.
"Ben senin küçük yeğeninin dayı. Ve şu an sana emanetim. Annem, babam ya da kardeşim yok. Bana yardım et de ailemizi kurtarabilelim,"
Dayım sonunda kendinden emin bir şekilde kaşlarını çatıklaştırırken başını tasdik için salladı.
"Bu iş benim yüzümden olduysa, çözümünü de benim yapmam gerekiyor ama sen endişelenme yeğenim, seni asla yalnız bırakmayacağım!"
Gözlerime dolan yaşı elimin tersi ile silerken gülümsedim.
"Sana sonuna kadar güveniyorum dayı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİLALI KALP DEVRİ
AdventureTek yumurta ikizi iki kardeş. Başarı için çaba harcayan bir futbol takımı. Hayallerini ve umutlarını bir anda kaybederek, bir anda tüm bu karmaşanın tam ortasında kalan bir genç kız. ⚽️ "Bazen, değişiklik fısıldayarak değil de, çığlık atarak gelir...