~Seventeen~

81 8 14
                                    

Telefonu alıp aşağıya indim.Mutfağa girdikten sonra kapının arkasındaki önlüğü alıp kafama geçirdim.Ellerimi yıkayıp Wooyoungun yanına gittim.

-Yazar'dan-

Sarışın genç diğerinin yanına gitti.

"Ben yemeği hazırlamaya koyulacağım sen de salatayı hazırla bebeğim."

Sarışın olan başını sallayıp buzdolabına ilerledi.Kapağı açıp sebzelikten salata malzemelerini çıkardı.Güzelce yıkayıp doğramaya başladı,doğradıklarını büyük borcama boşaltıyordu.
Salata hazır olduğunda üzerine sos ve tuz döktükten sknra karıştırdı.Wooyounga döndü ve onun neyle uğraştığına baktı.

Wooyoung tavuk almıştı ve onları yıkayıp sosla terbiye ettikten sonra fırıne verdi. Kendisine bakan sarışınü gördüğünde gülümsedi.

"Biraz noodle yapacağım bir de biraz pirinç aldım onları da pişirilerim.Belki son olarak da aldığım Gimbapı koyarız."

"Peki ya içecek?"

"San geliyorken alacak bebeğim."

"Tamamdır Wooyoungie~"

Wooyoung noodle paketlerini açıp tencerenin içine yerleştirdi.Kaynamış suyuda koyduktan sonra ocağın altını açtı.
Yeosang ise pirinçleri pişirmeye başlamıştı bile.Pişen pirinç toplarını güzelce tabakta hazırlamıştı.

Dış kapının zili çaldığında Yeosang koşarak kapıya gitti.Kapıyı açtığında karşısında gördüğü San'a sarıldı.

"Hoşgeldin Sannie~"

"Hoşbuldum güzelim.Woo nerde?"

"Mutfaktaaa~"

San Yeosanga göz kırptığınde Yeosang sinsice kıkırdayıp mutfağa girdi.

"Wooyoung,San seni çağırıyor."

Diğer genç tek kaşını kaldırıp ellerini yıkadı. Havlu ile kuruladıktan sonra sarışın olana döndü.

"Sen masayı hazırla ben de hemen geleceğim."

Wooyoung gittikten sonra tabakları çıkarmaya başladı sarışın olan.Uzun masayı yavaş yavaş hazırladıktan sonra saate baktı.Gelmelerine çok az kalmıştı.Fırının zilini duyduğunda fırın eldivenlerini takıp fırını açtı.Tavukların piştiğine kanaat getirdikten sonra fırını kapatıp kapağı geri kapattı.Mutfak kapısından içeriye giren ikiliyi gördüğünde sırıttı.Tabii ki ne yaptıklarını biliyordu bir keresinde yakalanmışlardı zaten.

Kapının zili çaldığında San kapıyı açmaya gitmişti.Yeosang önündeki çocuğu dürtüp göz kırptı.Wooyoung mesajı anladığında güldü.

"Sen çok şeytansın varya."

Içeriden gelen gürültü ile ikili de salona ilerlemişti.Ilk salona giren Wooyoung olmuştu Yeosangda arkasından salona girdiğinde kızıl saçlı olanla göz göze gelmişlerdi.Olayı anladığında içinden minik bir kıkırtı bıraktı.
Ona süpriz yapmış olmalıydı belli ki.Uzun olan sarışın çocuğa göz kırptığında Yeosangın kalbi erimeye başlamıştı bile.

"Hoşgeldin hyung~."

"Hoşbulduk Wooyoung~"

Wooyoung ve San hepsi ile sarıldıktan sonra Wooyoung Yeosangın elini tutup yanına çekti.
Seonghwayı göstererek:

"Bu Seonghwa hyung,şuan aramızdaki en büyük kişi o."

Hongjoongu göstererek konuşmasına devam etti.

"Bu da Hongjoong hyung.Seonghwa hyungun sevgilisi."

"Memnun oldum hyunglarım."

Sarışın olan yüzünde kocaman bir gülümseme ile saygıyla küçük bir eğilme sundu.

"Bu bücürü zaten tanıyorsun.Hemen yanindaki sırık ve pamuk şeker karışımı gibi görünen beyefendi de Yunho olur.Ve en sonda da Mingi.Hani bir aralar konuştuğun çocuk."

Wooyoung kaşlarını çatmamak için büyük bir çaba göstermişti.Yeosanga eğer aşık olduğu çocuğun ona yazmamasının sebebi kendisi olduğunu söyleseydi hiç olmamış bir şey yaşanabilirdi aralarında.

Yeosang gülümseyerek Jonghoya sarıldı ardından Yunho ile el sıkıştı.Sıra Mingiye geldiğinde elini uzattı,Mingi de elini tutup tokalaştı.

"Masa hazır isterseniz direkt yemeğe geçelim."

Herkes başı ile onayladığında mutfağa geçtiler.Jongho koşarak bir yere oturduğunda ilk başta kimse bir şey anlamamıştı.Tâ ki Yeosang ve Mingi karşı karşıya oturana kadar. Diğerleri hâla anlamasa da Jongho'nun ne yaptığını iki genç de anlamıştı.Içlerinden ona minnetlerini iletirken,Wooyoung yemekleri tabaklara koydu ve kendiyerine oturdu.San ise buzdolabından içecekleri çıkarıp masaya koydu.Kapaklarınıda açtıktan sonra isteyenlerin bardaklarını doldurdu.Kimi soju içerken kimileri de şarap istemişlerdi.



























Diğer bölümdn iyi bölüm olabilir.Iki bölüm sonra smut yapmayı planlıyorum:D  fikirlerinizi alabilir miyim?

Umarım gidişat hoşunuza gidiyordur.

Normalde bir kaç hafta yb filan atmazdım ama sınavlarım mükemmel gidiyor bu yüzden 3 gündür BU BOLUMU YAZMAYA CALISIYORUM!Çok zorlaniyorum artik yazmakta:"(

Neys çko konuştum dikkat edin kendinizd civcivlerimm🥺🥺🐣🐥

Görücü Usulü //MinSangWhere stories live. Discover now